Az utcai táblákon megjelent hirdetés lényege ugyanis egy szójáték, így hangzik: "roger more". A "rogering" angol szlengkifejezés a közösülésre, a "roger more" tehát felhívás arra, hogy szerelmeskedjünk többet. Ugyanakkor írásban és ejtésben is meglehetősen hasonlít az Angyalként és 007-es ügynökként elhíresült, nálunk is jól ismert brit filmszínész, Roger Moore nevére.
A brit ASA reklámhivatal szerdán úgy ítélte meg, hogy a Durex óvszergyár termékét hirdető szöveg közterületen elfogadhatatlan. A képen felfújt kondomok adják ki a "roger more" felhívást, ami a Durex szerint roppant humoros, az ASA szerint viszont ez így legfeljebb egy szűkebb, "célzottabb" közönségnek való.
A hivatal ugyanakkor nem fogadta el azt a panaszt, hogy a plakát szövege szexista, vagy hogy alkalmi nemi kapcsolatokra buzdít.