Egészen pontosan a reklámokat felügyelő hatóságok ágálnak a szerintük szeméremsértő reklám ellen, amelyen Carmen Kass modell látható, amint alsóját letolva megmutatja "G" betű alakúra borotvált szeméremszőrzetét. A brit reklámfelügyelő hatóság a reklám betiltását tervezi, miután panaszok tömkelegét kapta a Vogue magazinban megjelent fotó miatt.
A fotót a perui Mario Testino fotós készítette, Diana hercegnő egyik kedvelt fényképésze. A Vogue magazin nem hajlandó leállítani a reklám publikálását, szerintük újságjuk éppen ilyen jellegű, kreatív, forradalmi munkák megjelentetését tűzte ki célul, immár nyolcvanadik éve, és nem hajlandók cenzúrázni a kreativitásukat magazinjukban bemutató fotósok és divatszakemberek munkáit.
A brit Family Education Trust elnöke elmondta, az ilyen jellegű reklámok rombolják a kultúrát és a közmorált. A Médiafigyelő szervezet elnöke szerint a reklám nem tisztességes, és kiállt betiltása mellett.