A Lisszabon belvárosában található ruhaüzlet megengedte az akcióban részt vevőknek, hogy bent, a bolt privát terében vetkőzzenek le. Azután a hetven vállalkozó szellemű vásárlóból olyan hosszú sor képződött, hogy az utcán kellett állniuk, de szerencsére kaptak egy fehér törülközőt az ágyékuk köré. A meztelen vásárlók döntő többsége férfi volt, akik jól tűrték a több száz fős nézőközönséget, mely a járókelőkből verődött össze.
A divattervező által készített kollekciót azonban csak azok kapták meg, akik a boltba belépve hajlandóak voltak eldobni a törölközőt szemérmükről. A belépés idejét egy síppal jelezték az eladók. A bátor vásárló annyi ruhát vihetett el ingyen, amennyit magára tudott húzni. A ruhákért valóságos közelharc alakult ki, hiszen csak négy rekesz ruhát sajátíthattak ki a pucér vásárlók. Az akció szlogenje a következő volt: "Légy boldog, járj meztelenül!"