Az európai MTV arculatváltást tervez, aminek érdekében egy ruhamárka szponzorálásával indítanak kampányt öt általuk fontosnak tekintett országban, Csehországban, Szlovákiában, Magyarországon, Romániában és Izraelben. Ennek része egy visualjockey-verseny.
A válogatás három szakaszból áll. Az első szakaszban egy pályamunkát készítenek a kandidálók, amelynek középpontjába a ruhacég termékei kerülnek. A pályaművek közül az ötven legjobb kerül be a második fordulóba.
Ebből a körből nemzetenként a három legjobb kerül tovább a harmadik szakaszba. Ők tizenöten Prágába repülnek, ahol részt vesznek a verseny elődöntőjében. Az ottani castingon a résztvevők igénybe vehetnek kamerát, stúdiót és mindent, ami a minőségi munkához szükséges (lásd a képet). Ezután a legjobb hat bekerül a nagydöntőbe, amelyet egy party kertében bonyolítanak le.
A győztes lesz az MTV Europe legújabb vj-je, saját show-t készíthet és prezentálhat, és mindezzel persze elindulhat a nemzetközi karrier felé. A nevezési határidőről és verseny időpontjáról egyelőre nem tudni.