"Vállalatunk ezzel a fejlesztéssel újabb lépést tett, hogy a korábban meghirdetett háromképernyős stratégiánk mentén, a képernyők átjárhatóságát megteremtve a hagyományos vezetékes és mobil szolgáltatóból innovatív infokommunikációs és szórakoztató társasággá váljunk. Az új portállal vonzó tartalmat és funkciókat kínálunk minden mobilkészüléken keresztül internetezőnek, ezáltal is ösztönözve és inspirálva a mobil készülékek használatát" - mondta Christopher Mattheisen, a Magyar Telekom elnök-vezérigazgatója.
A portálon a T-Mobile és T-Home márkával kapcsolatos akciók, termék- és szolgáltatás-ismertetők mellett az [origo] hírtartalmai, az iWiW, a [freemail], a Google kereső, is elérhetők lesznek, amelyek a mobil internetezési igények lehető legteljesebb körű kiszolgálását biztosítják.
Az m.origo.hu címlapján sok hasznos szolgáltatás, többek között időjárás, tévé- és moziműsor, tőzsde- és devizaárfolyamok, menetrendek is megtalálhatók lesznek, amelyek elrendezését, a felhasználói igények szerint egyénileg is testre lehet szabni. A felület olyan menüpontot is tartalmaz majd, amely az aktuális T-Mobile és T-Home ajánlatokat, a kiemelt szolgáltatások ismertetését nyújtja, valamint a T-Mobile előfizetők számára kínál segítséget egyes ügyfélszolgálati funkciók és szolgáltatások használatához.
Az új mobil [origo] portál 2010. december 1-jétől a T-Mobile előfizetők számára, a Magyar Telekomtól vásárolt mobiltelefonokon alapértelmezett böngésző kezdőlapként válik elérhetővé, de a többi magyarországi mobilszolgáltató ügyfelei számára is látható lesz. A böngészés során igénybevett adatforgalom a Magyar Telekom mindenkor hatályos díjszabása szerint kerül kiszámlázására.