A [origo] három hónapon át versenyeztette a piacon elérhető ajánlórendszereket. A 2011 júniusa és augusztusa között zajló, négy ajánlórendszer A/B tesztes versenyét végül a Gravity R&D nyerte meg. Az [origo] októbertől integrálja szolgáltatásaihoz az új ajánlómotort, mellyel célja a látogatói élmény fokozása, valamint az első egyénre szabott tartalmat ajánló hazai hírportál megteremtése. Egyénre szabott és releváns tartalmak ajánlásával a portál időt és energiát spórol olvasóinak, ezzel pedig elégedettségük és lojalitásuk is fokozható.
Az új és "öntanuló" ajánlórendszer felismeri és megjegyzi a látogató által olvasott tartalmakat és a jövőben ízlése és érdeklődési köre mentén kínál számára cikkeket és tartalmakat. A látogató az [origo]-n az alábbi helyeken találkozhat a számára ajánlott olvasnivalókkal:
- a cikkek végén ajánló dobozokat lát:
- a cikkek jobb oldalán, képes ajánló formájában:
- a jobb alsó sarokból beúszó ajánlókkal:
Napi több száz hír közül egyéni olvasói preferenciákat alkotni és ennek megfelelő tartalmat kínálni izgalmas kihívás. A tartalomajánlás az e-commerce és az online média világának egyik legújabb ügyfélélmény- és lojalitásnövelő eszköze - mondta az együttműködésről Kereszturi Gergely, a Gravity marketingvezetője.