Montoya és Schumacher pályacsúcsot döntött
1900. január 01. 00:00
Először került a pályacsúcs 1:11-nél lejjebb, a kanyargós aszfalton 1:10.977 perces időt futott a kolumbiai. Ralf Schumacher jól elmaradt Montoyától, akinek mutatványát Frank Williams csapatfőnök és Patrick Head főmérnök is látta. A két vezető a szerelők teljesítményének - akik közül néhányan év eleje óta úton vannak - honorálására utazott Valenciába.
Olivier Panis megverte Jacques Villeneuve-öt, hiába lett a kanadai az előző nap legjobbja. Ezzel együtt Panis 1.6 mp-cel elmaradt Montoyától, és a héten már ötödik motorhibáját szenvedte el. Villeneuve napja már ebéd előtt véget ért, mert eltört egy alkatrész a váltójában. 1997 világbajnoka egy darabig várt, de délután elhagyta a helyszínt. Végül megjavították a kocsit, melyet Anthony Davidson tesztpilóta vett kezelésbe. Az angol csak keveset körözött, de legalább "megkóstolhatta" a BAR004-et. Fukuda Ryo megint a tavalyi modellel hajtott, kétszer megperdült, ám a kocsi sértetlen maradt.
Fioranóban Michael Schumacher elkezdte az új Ferrari komolyabb tesztjeit, legjobb ideje 58.620 mp lett, 67 teljesített körből. "Nagyon ígéretes az új autó, az első pillanattól jó érzéseim voltak az F2002-es vezetésénél" - mondta tömören Schumacher, aki tavaly az új kocsi első tesztjén 59.5 másodperces időt ért el.
Kevesebb mint három héttel az idénynyitó Ausztrál Nagydíj előtt az F2002-es bevetéséről Ross Brawn technikai igazgató így vélekedik: "Ha két hétig problémák nélkül tesztelünk, az F2002-essel kezdjük a szezon, de ha nem, a régit használjuk. Lehetséges a két kocsi jobb részeinek mixelése is."
Valencia, hetedik (utolsó) nap:
1. Juan Pablo Montoya, Williams-BMW (Michelin), 1:10.977 perc, 57 kör
2. Ralf Schumacher, Williams-BMW (M), 1:11.787, 68
3. Olivier Panis, BAR-Honda (Bridgestone), 1:12.606, 80
4. Jacques Villeneuve, BAR-Honda (B), 1:13.037, 50
5. Fukuda Ryo, BAR-Honda (B), 1:14.180, 43
6. Anthony Davidson, BAR-Honda (B), 1:15.266, 7
[stefano.nuovolacchi]
Korábban:
Fórum: