A grove-iak német specialistára, a Hörs Technologiesre bízták az új erőátviteli rendszer megtervezését, és remélik, legkésőbb szezon közepére készen lesznek.
A Ferrari komoly előnyre tett szert riválisaival szemben, melyet jórészt a lehető legkisebbre és legkönnyebbre tervezett váltójukkal értek el. A szerkezet sebességválasztási módja is eltér a hagyományostól, így gyorsabb annál, ráadásul jobban illeszkedik a motorhoz és a karosszériához.
Ugyanakkor a BMW Motorsport főnöke, Gerhard Berger szerint csapata nem koncentrálhat csupán az autó egyetlen területére. "Nem csak egy helyen kell fejlődnünk, hanem mindenhol, a motor, a váltó, az aerodinamika és a gumik terén is" - jelentette ki Berger.
Bennfenntesek állítása szerint a Williams az első felfüggesztést is jelentősen megváltoztatja hamarosan.
Ujlaky István
Ajánlat:
Őrült tesztelésbe kezdett a Forma-1 mezőnye
Korábban:
Fórum: