„Normál esetben ezzel 10 másodpercet veszítettünk volna, de a hátsó differenciálművet védő alumíniumlemez eldeformálódott, felemelte az autó hátulját, ezért le kellett szerelnem, és mivel ezt több csavar fogja, így sok időbe tellett levenni. Egyébként kényelmesen végezhettünk volna a második helyen” – mondta az Origónak Turán, aki ennek ellenére elégedett volt.
"Optimistán tekintek a jövőbe, mert kiderült, hogy megtaláltuk azt a csapatot, amellyel a céljainkat meg tudjuk valósítani. A Tagai Racing felkészültsége olyan, amely példaértékű a magyar mezőnyben, az autó abszolút versenyképes, a következő futamra pedig már megkapjuk a vadonatúj Peugeot 208 R5-öst is” – fogalmazott Turán.
A bukás:
Hozzátette: a WRC-k kitiltásával és azzal, hogy az S2000-es, az R5-ös és az R4-es autókat együtt értékelik, szorosabb lett a verseny. „Az S2000-esnek a legkisebb a végsebessége, az R4-eseké a legmagasabb, a technikásabb szakaszokon azonban az S2000-es talán jobb. Szerintem az idén hat-nyolc pilóta fog harcolni a bajnoki címért, de a legesélyesebbnek Herczig Norbit, Kazár Mikit és engem tartanak” – nyilatkozta Turán Frigyes.
A szezonnyitót Kazár Miklós nyerte, az ő értékelése ide kattintva olvasható.