Fotó: Amber PR |
Hernádi Szlovéniában is öregbí- tetta a magyar autósport hírnevét |
" Délután egy órakor volt az első edzés, és alaposan meglepődtem" - mondta Hernádi László. "A pálya tavalyihoz képest sokat változott, akkor sok volt a bukfenc, és hogy a nézőket védjék, a korlátokat jóval beljebb hozták. Az is kiderült, hogy a BMW-men van egy nagy probléma. A nagy kartergáz miatt kell még a motorba egy plusz olajtartály is. Annak hiányában a levegőszűrő-házba folyt vissza az olaj, így aztán nem friss levegőt szívta be a motor, hanem az olajjal dúsítottat. Az pedig beköpte a gyertyát, akadozott a gyújtás, nem húzott igazán a motor."
Hernádi László ennek ellenére ragyogóan szerepelt. A közép-európai futamban második, az osztrák hegyi futamban az első helyen végzett. Vasárnap, az éles versenyen Sárközi Ferenccel együtt sokat szenvedtek ugyan, de megérte. Az első és második felfutásban a második, illetve első helyen áll a tatabányai fiú, de közben a motorba szűrődő olajt állandóan pucolniuk kellett.
"Nem éppen ideális így versenyezni, de legközelebb már nem lesz ilyen problémánk" - folytatta Hernádi László. - "A harmadik felfutás előtt viszont a legrosszabbkor jött az ötperces nyári zápor, ami izgalmassá és nagyon nehézzé tette a versenyzést. Le is csúsztam egy-egy helyezést, mégis nagyon elégedett vagyok az eredményemmel."
A verseny végeredménye - közép-európai futam:
1. Durlen Boris (horvát, Ford Escort)
2. Gottfried Kogler (Ausztria, Peugeot Kit-car)
3. Hernádi László (Főnix Motorsport SE, BMW M3).
A verseny végeredménye - osztrák hegyifutam:
1. Hernádi László
2. Alfred Fischer (Ausztria, Opel Astra)
3. Kurt Ritzberger (Ausztria, Peugeot 205 GT.)
(Forrás: Amber PR)