A Pepsi tulajdonában lévő üditőgyártóra leginkább a Jordan-csapat 1991-es autójáról emlékezhetnek a Forma-1 hívei, jövőre viszont a Williamsnél vállal a cukros, szénsavas levet áruló cég promóciós és reklámtevékenységet. "Manapság az F-1 a világ egyik legkeményebb, leggyorsabban fejlődő sportja, a Williams márka pedig igen dinamikus. Tökéletes visszatérés lesz ez a 7UP-nak ebbe a világbirodalomba" - nyilatkozta a Pepsi International marketingigazgatója, Antonio Lucio.
A szezon vége óta harcol viszont vezető mérnökei megtartásáért Frank Williams. Gavin Fisher főmérnököt egy hosszú távú szerződéssel sikerült is Grove-ban tartani, ám az aerodinamikai ászt, Geoff Willist kivette a pakliból a British American Racing - noha mindkettőjüket a Jaguar csábította.
Fisher és Willis Adian Newey távozása után léptek színre 1997-ben, hogy betöltsék a zseniális szakember távozása utáni űrt. Newey közben nyert vb-ket a McLarennel, és a Williams fiatal mérnökei is jó úton haladtak, hogy ismét világbajnok autót építsenek a csapatnak. A terv már csak Willis nélkül valósulhat meg.
Ugyanakkor 2002. március 1-ig Willis mostani csapatánál marad, tehát minmális szerepet vállal a jövő évi BAR építésében. Abban is megállapodott a mérnök a Williamsszel, hogy az istálló titkait nem "viheti magával" a brackleyiekhez. Willis feljebb lép majd a BAR-nál: technikai igazgató lesz, a posztot jelenleg betöltő Malcolm Oastler pedig műszaki vezetővé avanzsál.
Korábban:
[stefano.nuovolacchi]