Coulthard a nap java részében gyengébben szerepelt a 2002-es Sauber-Petronast hajtó Nick Heidfeldnél, de 0.186 ezreddel megverte a németet, mielőtt kicsúszott volna.
Mikor megkérdezték, mi volt a gond, Coulthard így felelt: "Kérdezze a csapatot." Bokszbaszállítás után a McLaren szerelői ellepték a kocsi bal első részét. Ezt leszámítva Coulthard elégedett az új autóval: "Ígéretes... úgy érezzük, van benne potenciál és bizonyos területeken máris jobb a tavalyinál. Mindannyian bizakodóak vagyunk, meglátjuk, hogyan megy majd a következő két hétben. Az igazság csak Melbourne-ben derül ki."
Közben Heidfeld sziporkázott második napján a C21-es Sauberrel. "Elégedett vagyok, az új kocsi merevebb és jobban variálható, mint az előző. Nem vezetek százszázalékig a határon, óvatosnak kell lennünk, mert ez az egyetlen C21-es. A mostani gyakorlás igazolja a kezdeti benyomásaimat, amiket Fioranóban szereztem."
Alexander Wurz, a McLaren tesztpilótája lett harmadik az egyetlen tavalyi autóval, több kocsi pedig nem is volt a pályán. A Jaguarnak lett volna jelenése, de úgy döntöttek, csak a célegyenesben próbálgatják a kipörgésgátlót.
Barcelona, első nap:
1. David Coulthard, McLaren-Mercedes (Michelin), 1:19.399 perc, 66 kör
2. Nick Heidfeld, Sauber-Petronas (Bridgestone), 1:19.585, 51
3. Alexander Wurz, McLaren-Mercedes (M), 1:19.662, 38
Ajánlat:
[stefano.nuovolacchi]