Fisichella a tavalyi modellel, az EJ11-essel kezdett, 24 kört vezetett, majd kezelésbe vette a teljesen eltérő EJ12-est, hogy set-up-ot állítson rajta és a rendszer általános működését figyelje. Mint minden új autónál, a mérnökök buzgón figyelték, hogyan reagál a kocsi a beállítások változtatására, hogy működnek-e az installáció trükkösebb területei.
A borús angliai idő miatt délután fél ötkör félbe kellett szakítani a gyakorlást, mivel alig lehetett látni. Fisichella és a csapat ezzel együtt elégedett volt.
"A rendszerek ellenőrzésével töltöttük a napot, biztosak akartunk lenni, hogy minden oké. Holnap folytatjuk a munkát és talán kipróbálunk más beállításokat is" - mondta Gary Anderson főmérnök.
Fisichella a kevés tapasztalatából az autó gyors részeken való stabilitását emelte ki: "Szépen ment az EJ12 vezetése, bár nem ültem benne túl sokat. Elég jónak tűnik a gyors kanyarokban, kiváncsian várom a következő napokat."
Szerdán Fisichella és Szato is vezet, az EJ11-est és a 12-est egyaránt használják.
Korábban:
[stefano.nuovolacchi]