Az istállónál csupán 14 hónapja dolgozó szakembernek a 2002-re szánt R3-as autó sikertelensége miatt kellett távoznia: a jármű tervezése alapvetően hibás, az első szárny például használhatatlan lett. Nicholst ideiglenesen a jelenlegi ügyvezető igazgató, Gunther Steiner váltja, aki a tavaly év végén került a csapathoz a Ford rallye-ról.
A csapat rövid közleményt adott ki a menesztés után: "új lendületre, új irányzékra van szükség a tervezési és fejlesztési területeken."
A McLaren korábbi technikai igazgatójának kellett volna megfordítania a Jaguar rossz szerencséjét, ami 2000 decemberétől tartó munkálkodása során nem sikerült. "Sok időt vesz igénybe, mire minden összeáll" - mondta erről Nichols.
Az amerikai 1980-tól '89-ig a McLaren mérnöke volt, majd a Ferrari és a Jordan főtervezője is lett. Innen visszatért a McLarenhez, a hosszú távú projectek irányítójának, végül a Jaguar alkalmazottja lett.
Milton Keynes-ben nem ment minden simán, sőt, 2001-ben újra gyengén teljesített a csapat, ezért megpróbálták a McLarentől elhalászni Adrian Neweyt technikai igazgatónak, ez azonban nem sikerült. Utána menesztették Bobby Rahal sportigazgatót, akinek helyére Niki Lauda érkezett; a pilótaként háromszoros világbajnok osztrák korábban már a Jaguar szolgálatába állt, tanácsadóként.
Ajánlat:
De la Rosa finiselt (a barcelonai tesztek összefoglalója)
Korábban:
[stefano.nuovolacchi]