"Természetesen rendkívül megható órákat éltünk át Magny-Cours-ban. Kifizetődött az a rengeteg munka, az a hatalmas elszántság, ami idén is jellemzi a Ferrarit" - mondta Jean Todt. "Pedig számunkra rosszul kezdődött a Francia Nagydíj, hiszen Rubens Barrichello nem tudott elindulni a felvezető körre, majd a folytatásban megbüntették Michaelt a bokszutcában elkövetett szabálytalanságért. A végén azonban szerencsénk volt."
Jean Todt szerint még két fontos célkitűzésük maradt az utolsó hat futamra: "Magabiztosan vezetjük a konstruktőrök versenyét, ezért nem engedhetjük meg magunknak, hogy elveszítsük ezt a világbajnoki címet. Ráadásul Rubens jó eséllyel pályázik a 2. helyre, ennek megszerzéséhez minden segítséget megadunk neki."
A szezon első harmadában még a Ferrari riválisaiként emlegetett, de a legutóbbi öt futamon a vártnál szerényebb eredményeket elérő két Williams-pilóta ígéri, mindent elkövet azért, hogy vasárnap Hockenheimben újra ünnepelhessenek a szurkolóik. A sikertelenség szembetűnő, főleg amiatt, hogy az elmúlt öt Forma-1-es versenyt Juan Pablo Montoya kezdhette az élről. A kolumbiai azonban csak egyszer állt később dobogóra, 3. volt Silverstone-ban, míg a német Ralf Schumacher legutóbb május 26-án Monte-Carlóban lett szintén harmadik.
"Mindenkinek hozzá kell szoknia az átépített hockenheimi pályához, a futamot leginkább a hazárdjátékhoz tudnám hasonlítani. A csapatok és a pilóták többsége ezen a hétvégén tanulja újra a ringet, így roppant érdekes edzésekre számíthatunk" - mondta Montoya, aki tavaly az időmérés legjobbja volt, de nem ért célba.
Ralf Schumacher tavaly győzött a Német Nagydíjon: "Picit szomorú vagyok a változások miatt, de az egy évvel ezelőtti élményeket már senki sem veheti el tőlem. A módosítások ellenére a pálya még mindig számos előzési lehetőséget kínál, ez a versenyzők mellett a nézőknek is sok izgalmat tartogat." A Williams-csapat versenyzői nyolcszor győztek Hockenheimben: Ralf Schumacher előtt Alan Jones (1979), Nelson Piquet (1986, 1987), Nigel Mansell (1991, 1992), Alain Prost (1993) és Damon Hill (1996). Érdekesség, hogy a német pilóta "elődei" valamennyien világbajnok voltak...