A tervezetet, melyet hónap végén vitatnak meg, elvileg titkosnak szánta az FIA, ám a tekintélyes szaklap hozzájutott egy másolathoz.
A kilenc pont | ||
1. | Pilótacsere | minden sofőr minden autót vezet egyszer az idény során |
2. | Összesített kvalifikáció | pénteken és szombaton két-két, egyenként félórás időmérő edzés |
3. | Rendelt abroncs | a gumiszállítók minden csapatuknak "személyre szabottan" szállítanának |
4. | Súlynövelés | pontonként egy kilogramm pluszsúly 2003-ban |
5. | Tesztkorlátozás | autónként csak 12 napnyi teszt egész évben |
6. | Aerodinamikai stop | az idény elején csak kétfajta karosszériát homologizálnának |
7. | Hosszú életű motor | egy hétvégére egy motor 2003-ban, négy versenyre egy motor 2004-ben, nyolc versenyre egy motor 2005-ben |
8. | Hosszú életű váltó | a váltóműnek több versenyen át bírnia kell a terhelést |
9. | Alapvető részek | minden csapatnak egyforma elektronikát, motorszabályzót, fékeket és állandó súlyokat kell használnia |