Vágólapra másolva!
Nyolcadik F1-es csapatként hétfőn a barcelonai pályán a Jordan-Ford is bemutatta idei autóját, az EJ13-at. A főnök Eddie Jordan szépnek találja a színét, cél a középmezőny eleje. A Minardi megállapodott a Bridgestone-nal, nem kell F3000-es gumikon gyakorolnia.
fotó: f1.racing-live.com
Eddie Jordan a középmezőnyt célozza meg a rikító autóval

Eddie Jordan, az istálló - a jelek szerint nem babonás - első számú vezetője büszkén beszélt az elmúlt években megszokott színű, élénksárga kocsiról: "Évek óta a Forma-1 egyik legfeltűnőbb autóját építjük meg, most sem lesz másként. Szépnek találom a színét, remélem, hogy a teljesítményével sem lesz gond."

A Jordant idén Honda helyett Ford motorok segítik, s a csapatfőnök bízik abban, hogy a középmezőny elejére kerülnek. A pilóták közül az olasz Giancarlo Fisichella képviseli a rutint, 107 futamon 82 pontot szerzett, 9 alkalommal állt dobogón. Társa, a 27 éves angol Ralph Firman egyike a Forma-1 négy újoncának a brazil Cristiano da Matta (Toyota) és Antonio Pizzonia (Jaguar-Cosworth), valamint honfitársa, Justin Wilson (Minardi-Cosworth) mellett.

Jordan-Ford 2003/sport/f-1/20030207jordancosworth.htmlJordan-Hondahttp://forum.origo.hu/forum/forum?act=show&fid=28905

A Minardi március 6-án, egy nappal a szezonnyitó Ausztrál Nagydíj első, pénteki időmérő edzése előtt leplezi le idei autóját, míg a McLaren-Mercedesnél bizonytalan, hogy lesz-e egyáltalán bemutató. Az új konstrukció ugyanis leghamarabb a negyedik futamra, az április 20-i San Marinó-i GP-re készül el.

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!