"Imádom a futam hangulatát. A szurkolók nagy érdeklődést mutatnak a verseny iránt, a város, vagyis Budapest is állandóan lüktet" - mondta a BAR-Honda sztárja. "A pálya vonalvezetése kissé különös, alig vannak egyenesek, szinte állandóan kanyarok következnek. Ennek ellenére szórakoztató a Hungaroring, jó ritmusban lehet vezetni rajta. Idén jelentősen átalakították, ezért még nem igazán tudom, hogy most mi vár ránk. Így arról sem tudok beszélni, hogy mennyiben módosultak az előzési lehetőségek. Az autónk idén sokkal stabilabb, mint tavaly, így remélem, hogy jó eredményt érek el."
A Hungaroring nehézségeit évről-évre fokozza a hőség, valószínűleg idén sem lesz másként. Erről Villeneuve is említést tett, kiemelve, hogy várhatóan nagy szerepe lesz a gumiválasztásnak. "Az időjárásra is készültem, így minél melegebb lesz, az én hangulatom folyamatosan javul majd..."
Jacques Villeneuve 1996-ban és 1997-ben, vagyis pályafutása első és második Forma-1-es szezonjában diadalmaskodott a Hungaroringen, majd harmadik nekifutásra éppen harmadik lett.
Olivier Panisnak ugyan még nem sikerült győznie Mogyoródon (meglepő lenne, ha pont most sikerülne...), a francia pilóta ettől függetlenül nagyon várja a futamot, a legutóbbi, Német Nagydíj elért ötödik helye is csak fokozza optimizmusát.
"A németországi négy pont és a többhetes szabadság után a szokásosnál is eltökéltebb vagyok. Kipihentem magam, s ígérem: az utolsó négy futamon is mindent megteszek a jó eredmény eléréséért. A világbajnokság hajrájának első állomása a Hungaroring, amely kissé poros, mert idén alig használták. Ez főleg az első napon nehezíti meg a dolgunkat" - nyilatkozta a Toyota francia pilótája.
"A pálya nem tartozott a leggyorsabbak közé, meglátjuk, hogy az idei változások után mi lesz a helyzet. A csapat nagyon keményen dolgozik azért, hogy előrelépjen a hatodik helyről, így az én legfontosabb feladatom, hogy pontokkal segítsem a javulást."
A 12 futamon hat pontot szerzett Panis összetettben 14., két pozícióval áll csapattársa, a szezont újoncként kezdő brazil Cristiano da Matta mögött. A Toyota hátránya egy pont az ötödik BAR-Hondával szemben.
Panis 1994-ben és 1995-ben hatodik lett a Hungaroringen, míg 1996-ban az akkor még csak két pontot érő ötödik helyen végzett.