A Blick című svájci napilap mindig jól értesült, világjáró Forma-1-es szakírójának a BAR névtelenséget kért egyik alkalmazottja elárulta, miért is hagyta el Jacques Villeneuve a csapatot, s mi okból nem volt hajlandó rajthoz állni az idényzáró Japán Nagydíjon. A kanadai exvilágbajnoknak - a Honda erőteljes nyomására - állítólag egydolláros ajánlatot kínált David Richards csapatfőnök a 2004-es idényre, amelyet undorítónak tartott a száguldó cirkuszban töltött pályafutása alatt 219 pontot szerzett Villeneuve, s azonnal hátat fordított az egyletnek.
Érthető módon az sem hatotta meg, hogy a szerződéstervezet (ha lehet annak nevezni...) értelmében minden egyes megszerzett vb-pontért cserébe néhány plusz dollárral gazdagodott volna. Az információt hivatalosan senki nem erősítette meg.
A Forma-1 1997-es legjobbját egyébiránt legutóbb a Jaguarral hozták hírbe, ám több mint valószínű, hogy ebből sem lesz semmi: Mark Webber, a gárda első számú pilótája (akit beválasztottak a Grand Prix-pilóták szervezetének vezetőségébe, s a jövőben Michael Schumacher, Jarno Trulli és David Coulthard mellett dolgozik majd elöljáróként) ugyanis kijelentette, nem sokat veszít a sportág Villeneuve-vel. "Mindenki tudja, hogy Jacques nehéz eset. Nem hinném, hogy különösebben sokat veszítenénk vele, különösen, hogy a mezőny tele van a jövő nagy bajnokaival. Adjanak nekünk időt, és bebizonyítjuk!" - mondta Webber, aki szerény személye mellett feltehetően Alonsóra, Räikkönenre és Montoyára gondolt.