Niki Lauda nem hisz abban, hogy a Williams vagy a McLaren megfoghatja a Ferrarit. Az osztrák véleményét arra alapozza, hogy mindkét brit istálló német motorgyártókkal működik együtt - szerinte ez alapvető hiba. "A németek nem szívesen dolgoznak angol irányítás alatt" - véli Lauda. "Így aztán nem is törekednek igazán a maximumra, azaz az említett csapatok csak akkor léphetnek előre, ha új motorszállító partnert találnak maguknak."
A Williamshez kapcsolódó hír még, hogy a franciaországi Paul Ricard-versenypályán bemutatkozott az istálló színeiben az IRL-bajnok Scott Dixon, s noha Juan Pablo Montoya (s úgy általában mindenki) előzetesen semmi különöset nem várt az új-zélanditól, az "oválkirály" bebizonyította, hogy valóban tehetséges: élete első Forma-1-es tesztnapját a negyedik helyen zárta (összesen nyolcan köröztek La Castellet-ben), s mindössze négy tizeddel volt lassabb Ralf Schumachernél.
"Ahhoz képest, hogy csupán tanulni jöttem ide, egész jól mentek a dolgok" - összegzett Dixon, aki 59 kört tett meg. "Sajnos volt egy kis gond a sebességváltóval, így délelőtt nem mehettem annyit, mint szerettem volna. Még jó, hogy délutánra egyenesbe jöttek a dolgok, a teszt vége felé már éreztem, minél többet megyek az autóval, annál gyorsabb leszek. Lélekben már készülök is a következő, barcelonai megméretésre."
Érdekesség, hogy az FW26-osból kikászálódva Dixon nyakfájdalmakra panaszkodott, de voltaképpen ez nem is csoda: a tengerentúli oválpályákon csak bal "kanyarok" vannak, a Paul Ricardon viszont jobbra is kellett menni. Szakértők véleménye szerint egyébként könnyen meglehet, hogy az új-zélandi váltja majd Montoyát 2005-ben.