Az Autosport magazin értesülése szerint négy pilóta pályázik közel azonos esélyekkel arra, hogy 2005-ben a Williamsnél versenyezzen. Az úgynevezett A-listát az ausztrál Mark Webber vezeti, de David Coultharddal, Giancarlo Fisichellával és Jacques Villeneuve-vel is komolyan számolnak a kék-fehéreknél. Mint ismeretes, Juan Pablo Montoya év végén biztosan elhagyja Sir Frank Williams alakulatát, s nagyon valószínű, hogy Ralf Schumacher is "lelép" a Toyotához. Igaz, állítólag még ő maga sem döntötte el, mi legyen.
"Egyelőre nem tudom, maradok-e a Williamsnél vagy sem" - mondta Ralf Schumi a Bildnek, csak hogy írni lehessen róla néhány sort. Mivel az utóbbi napokban Villeneuve-vel s esetleges williamses szerződésével van tele a világsajtó, a német természetesen a kanadairól is elmondta véleményét. "Örülnék, ha maradásom esetén Jacques lenne a csapattársam: aki a BAR-nál kikap Buttontól, az számomra nem jelenthet problémát." Szavaiból kiolvasható, nem tartja túlságosan sokra az angol versenyzőt, holott Webber helyett biztosan Button vezetné ama bizonyos, fentebb említett kívánságlistát, ha nem lenne betonbiztos szerződése a BAR-ral.
Egyébként, ha már Ralf Schumacher szóba került: Coulthard szerint rég eldőlt, hogy a német a Toyotánál folytatja. "A paddockban mindenki arról beszél, hogy az üzlet megköttetett, csak még nem jelentették be. Én biztosra veszem, hogy valóban megállapodott a japán istállóval, úgyis ezt gondolja mindenki. Száz százalékig mindenesetre nem vagyok biztos a dologban" - hagyott azért egy kiskaput a skót, aki Villeneuve-höz hasonlóan (1996-1998) volt már a Williams pilótája (1994-1995).
Amennyiben az A listán szereplő négy pilóta közül senkit sem sikerül leigazolni, az Autosport szerint életbe lép a B terv: a tartalékok között ott van az a Marc Gené, aki 2001 óta a csapat tesztpilótája, valamint az ugyanebben a szerepkörben dolgozó Antonio Pizzonia, aki már 2002-ben is segítette az együttest. Mellettük az IRL-es Scott Dixon, valamint az Eddie Jordan által "nyomott" Nick Heidfeld lehet befutó.
Le Castellet, 2. nap:
1. Button (angol, BAR-Honda) 1:32.954 (72 megtett kör)
2. Pizzonia (brazil, Williams-BMW) 1:33.130 (87)
3. Wurz (osztrák, McLaren-Mercedes) 1:34.511 (69)
4. Panis (francia, Toyota) 1:35.132 (34)
5. Montagny (francia, Renault) 1:35.583 (36)
6. de la Rosa (spanyol, McLaren-Mercedes) 1:35.657 (90)
7. Gené (spanyol, Williams-BMW) 1:35.850 (85)
8. Zonta (brazil, Toyota) 1:37.033 (51)
9. Heidfeld (német, Jordan-Ford) 1:37.383 (48)