A csaknem másfél órásra tervezett bemutató túl jól sikerült, ugyanis a nagy tömeg miatt idő előtt le kellett állítani a lassított futamokat; a nagy hírveréssel beharangozott eseményre több százezren gyűltek össze. A nyolc versenyautó a belváros legelegánsabb bevásárlónegyedén haladt át, az útvonal a Regent Streeten vezetett a Piccadilly Circuson át az Oxford Circusig és vissza.
Az eseményen részt vett Baumgartner Zsolt, a Minardi magyar pilótája, és sikerült rábírni a 90-es évek világbajnok angol versenyzőjét, a jó néhány éve visszavonult Nigel Mansellt is arra, hogy egy kör erejéig beüljön egy Jordanbe. Mansell a kedd esti bemutató után azt mondta: ha London akarja, meg tudja rendezni a városi nagydíjat, csakúgy, mint Monaco.
Hasonló véleményen volt Ken Livingstone, London főpolgármestere, aki közölte: már ki is jelölte a lehetséges nyomvonalat. Ez természetesen nem a zsúfolt Regent Street lenne, hanem a Hyde Park tágasabb környéke, benne a park keleti szélén végighúzódó, több mérföldes, kétszer négysávos, osztott pályás Park Lane-nel. Livingstone szerint a London Grand Prix legalább kétmillió turistát vonzana a városba. Nem hivatalos számítások szerint egy ilyen sportrendezvény 120 millió font (45 milliárd forint) bevételt hozna Londonnak. A főpolgármester ugyanakkor azt mondta, hogy legkorábban két év múlva tartja reálisnak a londoni városi Forma-1-es futamot.
Silverstone-nak 2006-ig van szerződése a Brit Nagydíj megrendezésére, de egyes találgatások szerint a londoni nagydíj nem Silverstone helyett, hanem azzal együtt, második nagy-britanniai Forma-1-es futamként zajlana.
"Óriási volt a felhajtás" - nyilatkozta Baumgartner a bemutató után. "Nekünk a start előtt azt mondták, nagyon vigyázzunk, mert ötszázezer ember van a kordonok mögött. Én ötödik voltam a sorban, Jenson Button után és Juan Pablo Montoya előtt szólítottak a pályára. Szerencsére gond nélkül végig tudtunk menni, bár amikor előzőleg sportkocsikkal közösen végighajtottunk a kijelölt utcákon, olyan hangulat volt, hogy nem hittem abban, megfékezhető a tömeg. Többször is voltak aztán kisebb csúszások az indításoknál, ahogy hallottuk, volt néhány incidens a rendezők és a felhevült tömeg között."
"Az autókkal egyébként nem is kapcsoltunk feljebb egyesből, egyrészt, mert nagyon szűk hely maradt a nézők és az autók között, másrészt, mert elég egyenetlen volt az aszfalt. Persze, mondanom sem kell, egy F1-es autó első fokozatban is képes egy kisebb utcai autó végsebességével csaknem megegyező tempót produkálni, a gyorsulásról már nem is beszélve. Az biztos, hogy a rendezvény a hétvégi silverstone-i futamnak sem tesz majd rosszat, azaz nagyon sokan lesznek. Én annyi eltérést mindenképpen remélek a keddi és a vasárnapi események között, hogy utóbbin esik majd kicsit az eső..."
[origo]/MTI