A korábbi világbajnok és a brit Diageo, a világ legnagyobb égetett szeszesital-gyártója bejelentette azt a megállapodást, amely évente 15 millió fontjába (28,6 millió dollárjába) kerül a Diageónak. A hosszú távú együttműködés az idei esztendő 19 futamos sorozatának 13. versenye után kezdődik majd: a mogyoródi futam lesz az utolsó, amelyen a Mercedes-motorral ellátott McLaren a hosszú ideje megszokott West cigarettát reklámozza. Ennek oka, hogy az EU dohányzás ellenes jogszabálya augusztus elsején lép életbe, a július 31-i Magyar Nagydíjon még lehet dohánytermékeket reklámozni.
A McLaren 1977 óta "él" dohánygyárak támogatásából: húsz évig a Marlboro, 1997 óta a West szponzorálja; e márka jelenleg az Imperial Tobacco birtokában van, mert a társaság 2002-ben megvásárolta a német Reemtsma csoportot. A whisky-gyártó(k) megjelenése új forrásokat nyit meg a dohányipari pénzek pótlására, ugyanakkor ellentmondásos a józan vezetést propagáló kampányok tükrében.
Sörgyárak eddig is jelentős szerepet játszottak a csapatok támogatásában, a rövid italok gyártói kevésbé szálltak be ebbe az üzletbe. 1974-ben a Jägermeister jelent meg, a 70-es években a Martini tűnt fel a Brabham és más csapatok szponzoraként.