Az agyrázkódása miatt az Olasz és Belga Nagydíjon is pihentetett Nick Heidfeld a következő, Brazil Nagydíjon sem áll rajthoz, múlt szombaton ugyanis kerékpározás közben ütközött egy motorossal, s csonttörést szenvedett. A hírek szerint a Williams német pilótája hibázott, s ugyan állítólag tudna vezetni Interlagosban, a kék-fehérek inkább mást indítanak helyette.
Már jó ideje beszélik, hogy Heidfeld a Saubert nemrégiben felvásárló BMW pilótája lesz, távozását mindenki biztosra veszi. Belgiumban már nyugodtan volán mögé ülhetetett volna, de nem tehette, csak hogy a csapat az utódjelölt Antonio Pizzoniát tesztelhesse. Azt leszámítva, hogy nekiment Juan Pablo Montoyának, a brazil nem alkotott maradandót, ezért könnyen elképzelhető, hogy Brazíliában a GP2-ben vitézkedő kis Rosberg, Nico mutathatja meg, mit tud a Forma-1-ben. Hivatalos megerősítés még nincs, Bernie Ecclestone szerint mindenesetre jó döntés lenne a finn bevetése.
Heidfeld akár a szezon végéig pihenhet, jövője azonban biztosnak tűnik, menedzsere, Werner Franz magabiztosan nyilatkozott az egyik német lapnak. "Nick még ezen a héten aláír egy szerződést, már csak egy-két apróságot kell pontosítani" - fogalmazott Franz a Münchner Abendzeitungnak. Nem lehet kérdéses, hogy a BMW-ről van, Sir Frank sem állt az üzlet útjába: 2006-ra opciója volt Heidfeldre, de a határidőig ezzel nem élt.
Williams minden bizonnyal még mindig Jenson Buttonért harcol: az angol hiába nem akar Grove-ba költözni, a csapatfőnök ragaszkodik hozzá. Az F1-ben állandóan össze-vissza pletykálnak, ám a sok álhír között néha akad valódi is; Spában például beszélték, hogy Sir Franknek a BAR 17 és fél millió eurót ajánlott, hogy mondjon le Buttonról. A javaslat elutasíttatott, de hogy valóságról, vagy kitalációról van szó, nem tudni.
Egy újság megírta, hogy a minardis Christijan Albers két éves szerződést kötött a Jordan-utód Midlanddel, ezt azonban a gárda közleményben gyorsan cáfolta. Hír még, hogy a csapatok számára nagy megterhelést jelentő szoros versenynaptárt (júliusban például négy futam volt) szellősíthetik kicsit, a tervek szerint 2006-ban csak novemberben ér véget a szezon. Nem olyan egetverő újdonság ez, 15-ször volt már ilyen a száguldó cirkusz történetében (utoljára '98-ban, akkor november 1-jén volt a Japán Nagydíj), s az sem szenzáció, hogy ismét felmerült a San Marinó-i Nagydíj búcsúja.