Az egykori F1-es Szuzuki Aguri által tervezett, Honda támogatású istálló nem indulhat jövőre a száguldó cirkuszban, határozott az FIA. Az új csapat a november 15-i határidőig leadta nevezését a szövetségnek, amely azonban akkor még nem tudott dönteni a "befogadásról", s december elejére tolta a döntést.
A csütörtök este nyilvánosságra hozott startlistán nem szerepel a Super Aguri neve, vagyis jövőre ugyanúgy tíz együttes szerepel majd a száguldó cirkuszban, mint eddig. Az FIA nem közölte, miért nem adott rajtengedélyt a csapatnak, ám a kiszivárgott hírek szerint a japánok nem tudták időben előteremteni a 48 millió dolláros biztosítékot.
További probléma lehetett, hogy a Super Aguri az idő szűke miatt 2002-es Arrowsokkal akarta kezdeni a szezont, s csak az európai szezonra készült volna el saját fejlesztésű autójával. A beadott tervezet alapján az FIA valószínűleg nem látta biztosítottnak, hogy a gárda képes befejezni az idényt.
A lista további érdekessége, hogy az egykori BAR hivatalos neve Lucky Strike Honda Racing F1 Team lett, azaz a BAT dohánygyár azután is az istálló főszponzora maradt, hogy eladta részesedését a Hondának. A november közepén leadott nevezésben az MF1 Racing Christijan Albers mellett Tiago Monteirót jelölte pilótának, a portugál szerint a szerződés már rég megköttetett, a Jordan-utód azonban ezt máig nem erősítette meg.
Ugyanígy nem tudni még hivatalosan, hogy ki lesz a Red Bull második számú pilótája, Christian Kliennek persze nem kell aggódnia, 99 százalék, hogy ő lesz a befutó. Elvileg nyitott még, hogy kik vezetik a Scuderia Toro Rosso autóit, bár nagyobb összeget lehetne feltenni arra, hogy Vitantonio Liuzzi és Scott Speed kap szerződést. Két hete ismeretlen volt még a BMW Sauber F1 Team második számú pilótája is, azóta azonban bejelentették, hogy Jacques Villeneuve lesz Nick Heidfeld csapattársa.