Az FIA megerősítette, hogy a száguldó cirkuszhoz csatlakozni kívánó japán Super Aguri-istálló leadta nevezését a 2006-os idényre, ám egyelőre nem hirdette ki a résztvevők hivatalos listáját. Erre várhatóan csak december elején kerül sor, a szövetség addig dönti el, megadja-e a rajtengedélyt.
A Super Aguri F1 csapatfőnöke az egykori pilóta, Szuzuki Aguri, a motort a Honda szállítaná az együttesnek. Szakértők szerint kétséges, hogy a csapat a március 12-i idénykezdetig valóban versenyképes kasztnit tud építeni, valószínűleg az FIA is ezért halasztotta el a hivatalos névsorolvasást. A Super Aguri mindenesetre igyekszik, az egykori Arrows-istálló emberei között már nagyban keresgél.
A határidőig négy istálló adott be névváltoztatási kérelmet: a Sauberből BMW Sauber F1 Team lesz jövőre, a Jordanből némileg meglepő módon nem MidlandF1, hanem szimplán MF1 Racing, míg a Minardi Squadra Toro Rosso néven folytatja. A Honda gyári alakulatának (ex-BAR-Honda) új neve még nem ismert.
A Midland a névváltozás mellett (ennek hátterében talán az áll, hogy a tulajdonos, Alexander Shnaider kőkemény üzletember, s jól működő vállalkozásának nevét nem akarja összemosni egy esetleg utolsó helyen kullogó csapattal) bemutatta autójának festését is, az MF1-Toyota M16 fekete-fehér-vörös színben pompázik majd.
Hír még, hogy a Red Bull közleményben tudatta, új autóját csak a 2006-os idénynyitó helyszínén, Bahreinben mutatja be március 9-én. Az RB2-es ettől függetlenül pályán már valamivel karácsony előtt bemutatkozik, a tesztprogram december közepén indul. A tulajdonos Dietrich Mateschitz úgy fogalmazott, "99 százalék, hogy David Coulthard mellett Christian Klien lesz az istálló második számú pilótája".