"Egy fejlesztéscsomaggal készülünk Spanyolországra, amely 10-12 újítást tartalmaz. Egy részük kívülről is látható, a többi pedig rejtve marad" - mondta Tim Goss, a McLaren vezető mérnöke egy telefonos konferencián. Az újítások már a Török Nagydíj előtt is készen voltak, de még nem működtek elég megbízhatóan ahhoz, hogy kibírjanak egy egész versenyt. " A cél, hogy versenyeket nyerjünk, és olyan közel kerüljünk a Red Bullhoz, amilyen közel csak lehet" - tette hozzá Goss.
"Folyamatosan fejlesztünk, igyekszünk minél gyorsabban reagálni a felmerülő problémákra. Legutóbb az utolsó pillanatban döntöttünk úgy, hogy mégsem vetjük be, amit terveztünk, mert nem voltam benne biztos, hogy az egész verseny alatt jól fog működni, de pénteken minden hibát igyekszünk kiküszöbölni" - mondta a McLaren mérnöke, aki izgalmas versenyre számít, annak ellenére, hogy a Circuit de Catalunya aszfaltcsíkján nehéz előzni.
"Hatalmas változásokat okoznak az új szabályok adta lehetőségek. Meg lennénk lepve, ha a Spanyol Nagydíj különbözne ebben az eddigiektől. Nem csak az állítható hátsó szárny és a KERS, hanem a gumik fokozott kopása is felpörgeti a versenyt. Az egyetlen meglepetést az okozza ebben az idényben, ha valaki nem az előzési zónában hagyja le az előtte lévőt" - fejezte be nyilatkozatát Tim Goss.