Red Bull
Sebastian Vettel (1.): "Kívülről nézve nem vagyok biztos benne, hogy olyannak tűnt a verseny, mint amilyen volt. Nagyon élveztem, ez csak rólad és az autódról szólt minden egyes körben. Természetesen nyomás alatt voltam hátulról, különösen azért, mert a stratégiám kicsit más volt, mint Marknak (Webber) és Fernandónak (Alonso) - néha ők hamarabb álltak ki, néha később. Volt előnyöm az első kiállás előtt, de amikor visszajöttem, nagyon közel kerültek, tehát megint keményen kellett nyomnom a gázt, miközben óvnom kellett a gumikat, és azt is el kellett elképzelnem, hogy az etap vége hogyan fog kinézni. Megpróbálod előre látni a stratégiát, minden egyes körben ez rólad és az autódról szól. Nagyon élveztem ezt a pályát, tavaly nagyon sima hétvégém volt itt, és idén szintén. Ez fantasztikus, a csapat fenomenális munkát végzett az autó felkészítésével. Minden évben azt gondoljuk, hogy ez talán trükkös lesz nekünk, mert nem igazán vannak itt gyors kanyarok, aztán idejövünk, és egy hibátlan hétvégét produkálunk. Nyilvánvalóan nagyon elégedett vagyok az eredménnyel."
Mark Webber (3.): "Úgy gondolom, másodikként kellett volna végeznünk ma. Jó volt a verseny Fernandóval, szerintem ez volt az idén a legjobb versenyem az utolsó bokszkiállásig. Elég szorosan követtük egymást mi hárman (Alonsóval és Vettellel), nyilvánvalóan olyan gyorsan próbáltunk menni, ahogy csak lehetett, miközben vigyáztunk a gumikra is. Nagyon elégedett vagyok azzal, ahogy a verseny ment az utolsó bokszkiállásig, ez alapvetően az én hibám volt. Aggódtam, hogy Fernando elém vág majd egy korábbi kiállással, és nem igazán tudtam, hogy a közepes keverékű gumi hogyan fog viselkedni a kivezető körben, de ez egy rizikó volt, amit úgy döntöttem, hogy felvállalok. Kikaptam Fernandótól, jó versenyt futott. Volt egy váltóproblémánk a verseny végén, tehát visszavettünk a tempóból, de nagy volt az előnyünk a McLaren előtt, tehát be tudtunk kocogni a célba, és megvizsgálni a váltót."
Ferrari
Fernando Alonso (2.): "Nagyon fel akartam jutni a dobogóra. A serlegkollekciómból már csak az Abu-dzabi Nagydíj, és természetesen India hiányzik. Remélem, hogy az év végéig teljessé válik! Örültem, hogy újra megízlelhetem a pezsgőt, különösen itt, az elbűvölő valenciai közönség előtt, ebben a fantasztikus városban, amely annyira rajong a versenyzésért. Ez az eredmény sokat jelent számomra. Az autóból nem lehet jól látni a tribünöket, de érzékeltem az ovációt, amikor megelőztem (Mark) Webbert. Ez az egész csapat számára biztató eredmény, hiszen bizonyítja, hogy a helyes irányba haladunk. A verseny első néhány száz métere ma nem volt az igazi, de tudtam, hogy a pálya poros oldaláról rajtolva veszíteni fogok valamit: aztán mázlim volt, hogy találtam egy rést a külső íven, és javítottam egyet a rajthelyemhez képest. Fontos volt azonnal lerázni a McLareneket, mert ma lassabbak voltak nálunk, ezért Webberre tudtunk koncentrálni, és elértük a célunkat. Amikor ő mögém került, (Sebastian) Vettel felé fordítottuk a figyelmünket, hiszen az ember a Forma-1-ben soha nem tudhatja, mi történik. A stratégiánk bevált, helyes döntés volt, hogy a lágy gumikat részesítettük előnyben. A Red Bullok továbbra is lényegesen erősebbek nálunk, de fontos volt, hogy a sarkukban maradjunk, és megakadályozzuk a kettős győzelmüket. Tudjuk, hogy Silverstone-ban nehéz dolgunk lesz, mivel az a pálya nagyon illik az autójukhoz."
Felipe Massa (5.): "Ez jó verseny volt, folyamatosan küzdenem kellett valakivel. Igyekeztem minél többet kihozni az opciós (lágy) gumikból, mert sejtettük, hogy az elsődleges (közepes) keverékűeken nem lesz a legjobb a tempónk. Kár a második bokszkiállásomnál történtekért, amikor 4-5 másodpercet vesztettem, s így nem maradt esélyem (Lewis) Hamiltonnal harcolni a 4. helyért. Szerintem ma, azok alapján, amit a teljesítményünkből leszűrtem, mindkét McLarent meg kellett volna előznünk, ez azonban csak félig sikerült. Nagyon jól rajtoltam, megelőztem Hamiltont és Fernandót is. Ezután megpróbáltam támadni (Mark) Webbert, de becsukta előttem a kaput, és kis híján összeértünk, így Fernando kívülről vissza tudott előzni. A második garnitúra lágy gumival gondjaim voltak, a következővel viszont, amely pedig kezdetben még kopottabb volt, minden jobban ment. Végül még a közepes keverékűek sem bizonyultak vészesen rossznak, jó köridőket tudtam teljesíteni velük. Most Silverstone jön. Meglátjuk, hogy ott is folytatódik-e a fejlődésünk, amit az elmúlt három versenyen tapasztaltunk. Fontos lesz az is, hogy a Pirelli milyen gumikat választ: az kétségtelen, hogy ha a közepes/kemény elosztás mellett döntenek, az megnehezíti a dolgunkat."
McLaren
Lewis Hamilton (4.): "Rosszul rajtoltam, mindkét Ferrari elment mellettem. Hosszú futam volt. A csapat megkért, hogy addig maradjak kint, ameddig csak tudok, és végig keményen hajtottam, de túlkormányzott volt az autó, és a gumikkal sem voltam teljesen megelégedve. A negyedik hely mégis jó eredmény - az előző két versenyhez képest sok ez a 12 pont -, tehát igazából nem panaszkodhatok. Ami a teljesítményünket illeti, ma nem voltunk olyan gyorsak, mint az előző három futamon. Szeretném megköszönni a csapatnak a nagyszerű bokszkiállásokat, ezen a téren pozitív irányba fejlődtünk, ezt értékelem. Köszönöm, srácok!"
Jenson Button (6.): "Elég jól rajtoltam, de az első kanyar előtt összetorlódott a mezőny, én a külső ívre kerültem, Nico (Rosberg) pedig megelőzött. Az egyenesben nem voltam elég gyors ahhoz, hogy könnyen visszaelőzhessem, de a második kanyar előtt nagyon későn fékeztem. Szerintem erre nem számított, így sikerült az előzés. Számomra ez volt a verseny fénypontja. Utána jó volt a tempóm, és ameddig csak tudtam, kint maradtam a lágy gumikon. A verseny felénél elromlott a KERS-em, ami nemcsak a kanyarok kijáratánál, hanem fékezés közben is hátrányt jelentett. Mindent összevetve nem volt egy szórakoztató verseny, de ahhoz képest, hogy milyen érzés volt vezetni az autót, kellemes meglepetés, hogy a Ferraritól csupán 8 másodperccel lemaradva értünk célba. Ennek ellenére sok tennivalónk van Silverstone előtt."
Mercedes
Nico Rosberg (7.): "A 7. helyemmel elégedett vagyok, mert ez a legtöbb, amit ma elérhettünk, kihoztam a maximumot az autómból. Nagyszerű volt, hogy megelőztem Jensont (Buttont) a rajtnál, helyes stratégiai döntésnek bizonyult, hogy háromszor cseréltünk kereket. A DRS bevezetése jó hatással volt a versenyzésre Valenciában, láttunk néhány szép előzést. Most tovább kell pörgetnünk a fejlesztéseket a két hazai futamunkra, hogy közelebb kerüljünk a leggyorsabb istállókhoz. Biztosra veszem, hogy az egész csapat keményen fog dolgozni Silverstone-ig. Már alig várom, hogy a csapat sok tagja és a családjuk előtt versenyezhessek."
Michael Schumacher (17.): "Ez a verseny nem szerzett túl sok örömet. Az eredmény már 15 kör után eldőlt, amikor nekicsúsztam (Vitalij) Petrovnak, és elvesztettem az esélyemet a pontszerzésre. A tempónk alapján nagyjából ott kellett volna végeznem, ahonnan rajtoltam, ez azonban a baleset után csak találgatás. Későn vettem észre Petrovot, pedig tudtam, hogy jönni fog, de a lehető legkésőbb akartam fékezni, hogy vele egyszerre fordulhassak el. Amikor azonban ráléptem a fékre, leblokkolt az egyik első kerekem, és nekiütköztem, ami egyértelműen az én hibám volt. Ezzel a versenyemnek befellegzett, és nem volt más célom, mint eljutni a célvonalig. Most várjuk Silverstone-t, ahol az egyik hazai versenyünket rendezik."
Toro Rosso:
Jaime Alguersuari (8.): "Nagyon elégedett vagyok az eredménnyel, főleg azok után, hogy az időmérőn csak 18. lettem. Kétségkívül kifizetődött, hogy a versenybeállításokat helyeztük előtérbe. Fantasztikus verseny volt, szeretnék köszönetet mondani a szerelőimnek, akik nagyon keményen dolgoztak a pénteki szabadedzésen tapasztalt problémák után. Örülök, hogy megjutalmazhatom őket ezzel az eredménnyel. Bár az időmérőn még mindig nehezen tudom a maximális teljesítményt kihozni a gumikból, úgy érzem, most már sikerült megértenem, hogy verseny alatt hogyan viselkednek. Ez jobb, mintha fordítva lenne, hiszen pontokat csak a verseny után kapunk. Egész délután egyenletes tempót tudtunk futni, ami kulcsfontosságú volt az eredmény elérésében. Ez az első alkalom az idén, hogy ilyen jónak éreztem az autót, elégedett vagyok vele. Azonkívül, hogy a gumikkal jól bántunk, az itt bevetett új fejlesztések is hozzájárultak az eredményhez. Részben ez is magyarázatot ad a gyorsaságomra."
Sébastien Buemi (13.): "Először is szeretnék gratulálni Jaime-nek, aki nagyon jó versenyzéssel értékes pontokat szerzett a csapatnak. Nagyon jól rajtoltam, elég sok ellenfelemet megelőztem, és a verseny első szakaszában gyors is voltam. Majd a gumik kopni kezdtek, és rosszabbak lettek a köridők is, így már nem tudtam előzni. Most, közvetlenül a verseny után még nem tudom megmondani, hogy miért nem voltam elég gyors, de az első etap után nem tudtam azokat a köridőket hozni, mint a csapattársam. Ki kell elemeznünk az adatokat. Egy kicsit csalódott vagyok, de megoldjuk a problémákat, és két hét múlva Silverstone-ban újra próbálkozhatunk."
Force India
Adrian Sutil (9.): "Nagyszerű érzés 9. helyen célba érni, örülök, hogy egész hétvégén ki tudtuk hozni az autóból a maximumot. Jól rajtoltam: (Nick) Heidfeldet megelőztem, az első etapban pedig tartani tudtam (Michael) Schumacher tempóját. Keményen hajtottam, de nem volt rá lehetőségem, hogy elmenjek mellette. A futam közepén zavartalanul autózhattam, jó volt a versenytempóm, és feljöttem a 8. helyre. Az utolsó bokszkiállásom után (Jaime) Alguersuari mögé tudtam visszajönni, aki kétkiállásos taktikán volt. Mindent megpróbáltam, de nem tudtam megelőzni, a DRS zóna sem tette ezt túl könnyűvé, így be kellett érnem a 9. hellyel. Nagyon jó érzés volt vezetni az autót, az egész csapat miatt boldog vagyok a mai eredmény után."
Paul di Resta (14.): "Nem vagyok biztos benne, hogy jó taktikát választottunk a mai versenyre. Az első etapom utolsó néhány körében a gumik már teljesen elhasználódtak, korábban kellett volna kiállnunk. Bár a második kerékcserénél sikerült (Nick) Heidfeld és (Rubens) Barrichello elé kerülnöm, az utolsó bokszkiállásnál megint hátrányba kerültem. Az ember nehéz helyzetben van, ha a gumik tönkremennek, körönként két és fél másodpercet veszítünk vele. Ez nagyon sok, főleg akkor, amikor ilyen szoros a küzdelem a középmezőnyben. Az említett problémák nélkül is nehéz lett volna ma pontot szerezni, az előzés nehezebb volt, mint amire számítottam, még a DRS-zónában is. Nem ez volt az eddigi legjobb hétvégém, de most már előretekintek: Silverstone következik, a hazai versenyem.
Renault
Nick Heidfeld (10.): "Ma a rajtjainkkal vesztettünk egy kicsit. Én hátraestem Adrian (Sutil) mögé, aztán keményen kellett küzdenem, hogy ne bukjak még több pozíciót. Többé-kevésbé ott végeztem, ahol a verseny nagy részét töltöttem (Sutil mögött). Egyszer sikerült megelőznöm őt, utána viszont a DRS segítségével visszavette tőlem a helyét, és sajnos keményebben már nem tudtam támadni, hogy újra elé kerüljek. A csapat szerzett egy újabb pontot, de nem számítottam rá, hogy egy Force India és egy Toro Rosso mögött fogunk végezni. Ezen a hétvégén hiába igyekeztünk, egyszerűen nem tudtunk olyan tempót kisajtolni az autónkból, amilyet szerettünk volna. Azért optimisták maradunk, mert Silverstone-ban sok gyors kanyar van, és olyan körülmények között gyors az autónk. Arra is kíváncsiak vagyunk, hogy milyen hatással lesznek rá a szabálymódosítások, de szerintem minket pozitívan fognak érinteni."
Vitalij Petrov (15.): "Természetesen csalódott vagyok a mai verseny miatt. Meglepődtem, hogy a gumik nem bizonyultak igazán tartósnak az autónkon: míg néhány vetélytársunk két kiállással tudta teljesíteni a távot, nekünk háromra volt szükségünk hozzá. Tudjuk, hogy az autónk itt nem volt fantasztikus, és a versenyen bebizonyosodott, hogy még sok munkánk van, mert könnyedén a legjobb tíz között kellene végeznünk. A (Michael) Schumacherrel történt ütközésben nem kaptam defektet. Úgy tűnt, nagyon gyorsan hajt ki a bokszutcából, és nem tudja lefékezni az autóját az első kanyar előtt. Szerencsére észrevettem a tükörben, hogy ott van, de így is összeértünk. Most le kell ülnünk, és gondosan át kell tanulmányoznunk mindent, hogy kiderítsük, miért lassultunk le. Silverstone-ban csak így lehet jobb versenyünk."
Sauber
Sergio Pérez (11.): "A verseny elején szenvedtem a keményebb gumikon, de a lággyal sem volt elég tapadás, később pedig sok időt vesztettem a kék zászlók miatt. Nem volt könnyű a visszatérésem utáni első futam, viszont örülök, hogy újra versenyezhettem. Mindent beleadtam, de attól tartok, ez volt a legtöbb, amit ma elérhettünk. Meg kell vizsgálnunk, hogy hol tudunk javulni a jövőben, biztos vagyok benne, hogy Silverstone-ban jobbak leszünk."
Kamui Kobajasi (16.): "Nagyon nehéz versenyem volt. Folyamatosan szenvedtem, és soha nem voltam elég gyors ahhoz, hogy másokkal csatázzak. Nehéz volt jól bánni a gumikkal, próbáltam a lehető legjobban kímélni őket, de elég hamar elhasználódtak. Amikor gyorsabb lehettem volna, akkor pedig forgalomba kerültem. Kétségkívül javulnunk kell."
Williams
Rubens Barrichello (12.): "Nem volt ma alattunk olyan autó, amivel előrébb végezhettünk volna. A határon autóztam, elégedett vagyok azzal, amit elértem. A csapat keményen dolgozott, hogy hozhassunk ide fejlesztéseket, sajnálom, hogy nem ment jobban. Úgy gondolom, elégedettnek kell lennünk azzal, hogy megelőztünk pár jobb autót ma."
Pastor Maldonado (18.): "Lassú voltam a rajtnál, így vesztettem pár pozíciót. Aztán nem tudtam munkára fogni az elsődleges gumikeveréket az első etapomban, ezért hamar be kellett jönnöm lecserélni őket. A korai kiállás arra kényszerített minket, hogy a háromkiállásos stratégiát válasszuk. Túl nehéz volt a stratégiát működésre bírni onnan, ahol álltunk, nem tudtam előrébb jönni. Megyünk tovább Silverstone-ba, ahol folytatjuk a harcot a pontokért."
Lotus
Heikki Kovalainen (19.): "Nagyon jó versenyem volt. Úgy tűnik, Monaco és Kanada után újra a szezon elején látott formát hozzuk, a legutóbbi két futamon nem voltam elégedett az autóval. Bár ma hőség volt a pályán, egész délután jól éreztem magam - fizikailag jól felkészültem, tehát egyáltalán nem volt nehéz a verseny végéig keményen hajtani. Nem voltak problémáim, és mindhárom bokszkiállásom után erős volt a tempóm. Tudjuk, hogy fejlesztenünk kell az autót, ha az előttünk álló csapatokkal akarunk harcolni, de ennek is eljön majd az ideje. Hosszú távon ez a tervünk, és jó úton haladunk."
Jarno Trulli (20.): "Jó versenyt futottam. Különböző taktikákat próbáltunk ki, hogy minden eshetőségre felkészüljünk, és bár a második szett gumi elhasználódott a futam végére, kifejezetten élveztem a versenyzést. Mindig tudtuk, hogy ez egy olyan pálya, ahol keményen kell dolgoznunk ahhoz, hogy eredményt érjünk el. Elégedettek lehetünk, hogy mindkét autónk célba ért, és a mögöttünk befutó autók nagy lemaradással követtek minket."
Virgin
Timo Glock (21.): "Szerintem elég jó hétvégénk volt. Minden simán ment, nem volt különösebb problémám a három nap alatt. A verseny első köre jól sikerült, megelőztem mindkét Lotust és egy Toro Rossót, de ő azonnal vissza is előzött. Miután engedélyezték a DRS használatát, nem tudtam magam mögött tartani Heikki (Kovalainent) és Jarno (Trullit), utána pedig már a saját versenyemmel foglalkoztam. Elég gyors voltam, de az üzemanyagpumpa hibája miatt spórolnom kellett a benzinnel. Összességében viszont nagyon elégedett vagyok a hétvégével, és a körrekordomat is sikerült megtartanom. Kár, hogy ilyen jó verseny után is csak a 21. helyen tudtam célba érni, ahonnan rajtoltam, de mivel senkinek nem voltak technikai problémái, és az első körben sem történtek ütközések, nem tehettünk többet."
Jérome D'Ambrosio (22.): "Nyilvánvalóan sokkal elégedettebb vagyok a mai versennyel, mint a tegnapi időmérővel. Annak ellenére, hogy az első szakaszban sok időt vesztettem, mivel Liuzzi feltartott, a második etapom jó volt, és nagyon élveztem. Most az a legfontosabb, hogy a szombati teljesítményemen javítsak, de örülök, hogy ismét sikerült befejeznem a futamot."
Hispania
Vitantonio Liuzzi (23.): "Ez egy nagyon nehéz verseny volt számunkra, mert szenvedtünk a hátsó gumikkal. Már péntek óta tudtuk, hogy nehéz lesz, mert túlmelegítettük a hátsó gumikat, és itt a versenyen még jobban túlhevültek, ezért kellett háromkiállásos taktikára váltanunk, és ezért nem tudtuk tartani a lépést a Virginekkel. Az első két etapban még harcoltunk velük, de aztán - mivel mi eggyel többször álltunk ki, mint ők - már nem tudtunk csatázni velük. Keményen kell harcolnunk, ha fel akarjuk venni a versenytársaink tempóját, javulnunk kell, és dolgozni éjjel nappal. Kár, mert a hazai közönségünk előtt voltunk, fantasztikusak voltak velünk, de tovább kell próbálkoznunk a szezon hátralévő részében. A hétvége tényleg nehéz, de szép is volt egyben, mert Valencia egy fantasztikus város, ami nagyon szívélyesen üdvözölt minket. Szép hetünk volt, de jobb eredményt szerettünk volna elérni, most már a jövőért harcolunk."
Narain Karthikeyan (24.): "Ahogy vártuk, az autót elég nehéz volt vezetni a versenyen a hőség miatt, a hátsó gumik nagyon elhasználódtak, és volt valami fékproblémánk is egész hétvégén. Az elején megpróbáltam tartani a bolyt Liuzzival és D'Ambrosióval, de a hetedik kör után egyszer blokkoltak az első kerekeim, utána már magányosan versenyeztem. Befejeztem a versenyt, de nincs semmi pozitívum, amit magammal vihetnék a következőre. Nyilvánvaló, hogy a teljesítményünk nem volt a legjobb, de a helyiek biztatása remek volt, többet reméltünk itt."