Red Bull
Sebastian Vettel (1.): Nagyon boldog vagyok. A mai egy nagyon jó verseny volt számunkra, bár nem volt könnyű a gumikkal. A verseny kezdete inkább volt tudományos kutatás, mint versenyzés, sokat feláldoztunk azzal, hogy korán kiálltunk a bokszba. Ennek ellenére jó érzésünk volt, kijöttem megint, amikor a Safety Car bejött, csak hogy megnézzem, milyen állapotban vannak a gumik. Belülről csak kicsit tudom megállapítani az állapotukat, mert amikor 300 km/órával, vagy gyorsabban megyek, a kerekek inkább pörögnek, mint állnak, nem tudsz időt szakítani arra, hogy nézd őket, tehát elengedhetetlen volt számomra, hogy bejöjjek, és közelebbről megvizsgáljam őket. Nagyon örülök a végeredménynek. Nagy megkönnyebbülés az után a sok megbeszélés után, amit a versenyre készülvén tartottunk. Ez a reggel felborította a normális ritmusunkat, általában tudod, hogy mit kell tenned vasárnap reggel, de ma sok megbeszélést tartottunk, ami nem könnyítette meg a koncentrációt. Úgy döntöttünk a verseny előtt, hogy a lényeg egyszerűen az legyen, hogy befejezzük a futamot, és nem foglalkozunk igazán sokat azzal, hogy hányadik helyen, ezért vagyok olyan boldog a végeredménnyel. Nem is lehetett volna jobb. Fantasztikus érzés volt vezetni az autót, és ahogy körről körre egye többet tanultunk a gumikról, ez magabiztossá tett minket abban a tekintetben, hogy nyomhattuk a gázt, ha szükséges volt.
Mark Webber (2.): "Kialudtak a fények, és bekapcsolódott a lefulladásgátlóm - nem tudom, hogy ez azért volt-e, mert a rajtrács egy emelkedőn van. aggódtunk, hogy mi lesz a gumikkal a versenyen, sok megbeszélésünk volt reggel. A végén a helyes döntést hoztuk meg, a csapat különösen jól reagált, és elvégeztek néhány jó kutatást éjszaka, hogy kiderüljön, hogy tudnánk a lehető legjobban teljesíteni a versenytávot. Nagyon erősen megrongálódtak a gumik az időmérőn, ezért elég hamar ki kellett állnunk a bokszba, hogy megóvjuk magunkat bármiféle gumiproblémától, ez hátravetett minket. Elkaptunk néhány embert, de az eredmény miatt frusztrált voltam a verseny azon szakaszában. Aztán bejött a Safety car. A csapat azt akarta, hogy jöjjek be, de amikor kaptam az utasításokat, hogy mit csináljak majd a bokszutcában, akkor már a bokszutca falának rossz oldalán voltam - egyáltalán nem hallottam, hogy behívtak volna. Aggódtam, de tovább mentünk, és az autó jól viselkedett. Jól vezettem onnantól kezdve, aztán jó eredményt értünk el, ez volt a csapat eddigi egyik legjobb kettős győzelme. Ez egy remek hétvége volt a csapatnak, megérdemelték ezt az eredményt."
McLaren
Jenson Button (3.): "Nem volt egyszerű feljönni a harmadik helyre a tizenharmadikról. A rajtnál valaki eltalált hátulról, és megsérült a hátsó szárnyvéglapom. Az első kanyar kijárata tele volt törmelékkel, valakinek az első szárnyát eltaláltam a sajátommal, és a jobb oldali tükröm is letörött. Korán ki kellett állnom a bokszba, tehát aligha volt tökéletes a futamom! A csapat látta a telemetriából, hogy a kár ellenére tovább tudok menni, ezért még kint maradtam pár körig, hogy működhessen a taktikánk. Ezután keményen hajtottam a verseny végéig. Azt hiszem, a bal első gumival mindenkinek meggyűlt a baja, elég nehéz volt kitalálni, hogy mikor vezethetünk keményebben. A tempóm viszont elég jó volt, figyelembe véve a sérült autómat. Nagyon élveztem, ahogy a többi versenyzőt támadni és előzni tudtam. Az egész évet figyelembe véve most a legjobb az autónk, és jobban érzem magam a Forma-1-ben, mint valaha. Csak azt kell megakadályoznunk, hogy ne kövessünk el kisebb hibákat sem, így több versenyt nyerhetünk. Remélhetőleg Monzában is a győzelemért tudunk majd harcolni."
Lewis Hamilton (-): "Jó helyen álltam, és már az egyik Ferrarit is megelőztem, de utána Kamui (Kobajasi) eltalált. Nem igazán tudom, mi történt, de elég keményen csapódtam neki a falnak, és azonnal véget ért a versenyem. Én voltam elöl, szóval nem tudom, hogy miért ütköztünk össze. Sok olyan futam volt már idén, ahol nem értünk célba, ez most megint így alakult - de ilyen az autóversenyzés. Legalább a tempónk elég jó volt a hétvégén, tehát remélhetőleg a szezon hátralévő részében nyerhetünk még futamokat."
Ferrari
Fernando Alonso (4.): "Nehéz lett volna a negyedik helynél előrébb végezni, különösen azért, mert a közepes gumikon szenvedtünk: ilyen körülmények között másfél másodperccel lassabbak vagyunk, mint a legjobbak. Őszintén szólva nem hittem, hogy komoly esélyem lett volna nyerni, de a dobogót elérhettük volna. A stratégiánk miatt vezettem a verseny korai szakaszában, de tudtuk, hogy a végén nehezebb lesz. Az első etapom szórakoztató volt: jól rajtoltam, és néhány remek csatában is részt vettem. Kár, hogy nem jött össze a dobogó: ez volt a célunk, és a nyolcadik rajthelyem ellenére meg is lehetett volna valósítani. Tisztában vagyunk vele, hogy túlságosan sokat veszítünk a hűvös időjárás miatt. Most gratulálnunk kell az ellenfeleinknek, akik nagyszerű munkát végeznek, de mi sem fogjuk feladni, legalábbis addig, amíg matematikailag még van esélyünk: mindig megpróbálunk nyerni, mindent beleadunk. Ez Monzában is így lesz, ami egy nagyon különleges esemény a Ferrari és a szurkolói számára."
Felipe Massa (8.): "Különös volt a mai versenyem. Az első szakaszban egyértelműen a legjobb helyekért harcolhattam, utána viszont gumiproblémák miatt már nem volt olyan jó az autó balansza. A közepes keverékű gumikkal javult a helyzet, talán az első szárny beállításai miatt is, amit a bokszkiállásnál módosítottunk. Ráadásul a bal hátsó kerekem defektes lett, ezért ismét ki kellett állnom a bokszba. Amikor Rosberg mögött találtam magam, még a DRS-sel sem tudtam megelőzni, mert nagyon jó volt a végsebessége. Különösen a lassú kanyarokban volt nehéz - az utolsó sikánban és a La Source-ban -, így nem tudtam eléggé megközelíteni. A következő futam a csapat hazai versenye, de számomra is nagyon fontos, szeretnék jó eredményt elérni."
Mercedes
Michael Schumacher (5.): "Csodálatos befejezése volt ez ennek a csodálatos spái hétvégének. Azt hiszem, az ötödiknél jobb helyezést ma semmiképp sem érhettünk volna el, de így is jó érzés volt 19 helyet javítani a pozíciómon. Külön moticáviót adott, hogy itt voltak velem a családtagjaim, a barátaim és a szurkolóim, szeretném megköszönni mindegyiküknek a támogatást! Izgalmas versenyt láthattak, a csapatunk stratégiája nagyszerűnek bizonyult. Összegzésként azt tudom mondani, hogy sok kellemes érzés és sok előzés jellemezte a mai napomat. A verseny elején egy kicsit tartottam attól, hogy a sok repkedő alkatrész közül valamelyik esetleg eltalálja az autómat, de szerencsére megúsztam a dolgot. Utána pedig már csak élveznem kellett a vadászatot és az előrejutást."
Nico Rosberg (6.): "Kiválóan rajtoltam, különleges érzés volt egy Ezüst Nyíllal az élen haladni ezen az elképesztő versenypályán. Jó volt látni a mögöttem tülekedő Red Bullokat, McLareneket és Ferrarikat, viszont nehéz volt elfogadni, hogy nem vagyunk elég gyorsak a vezető pozíció megtartásához. Ennek ellenére úgy gondolom, sikerült előrelépnünk ezen a hétvégén és jó eredményt ért el a csapat. A rajtnál és a verseny középső szakaszában nagyon keményen kellett nyomnom a gázt, aminek a táv vége felé ittam meg a levét: részben ennek köszönhettem, hogy nem tudtam magam mögött tartani Michaelt (Schumacher), részben pedig annak, hogy a végén ő a lágyabb, vagyis a gyorsabb gumikat használta. Már nagyon várom Monzát, bízom benne, hogy ott újabb lépést tehetünk előre."
Force India
Adrian Sutil (7.): "A 15. rajthelyem után elégedettek lehetünk a mai hetedik hellyel. Izgalmas verseny volt, sok akcióval, de remek volt a stratégiánk, és a jó időben jó döntéseket hoztunk. Amikor bejött a Safety Car, egyből kiálltam a bokszba. Ez segített, mert pár helyet előre tudtam lépni. Hatodik helyen jöttem vissza, ezután csak Schumacher ellen veszítettem pozíciót, de ő a lágy gumin gyorsabb volt, mint én. Összességében úgy gondolom, a verseny jól tükrözte a sebességünket. Örülök, hogy a tegnapi problémák után ma javítani tudtunk, és fontos pontokkal távozhatunk innen."
Paul di Resta (11.): "Nagyon jól jöttem el a rajtnál, és úgy tűnt, minden simán megy. Előttem azonban történt egy incidens, és bár azt hittem, rendben el tudok fordulni az első kanyarban, Timo Glock keményen belém ütközött. A padlólemezen egy nagy lyuk keletkezett, az első szárnyam is megsérült, és alulkormányzott lett az autóm. Ettől eltekintve elég gyors volt az autó, de egy kicsit balszerencsés voltam a Safety Car miatt, mert Adriané volt az elsőbbség, és így egy Williams mögé estem vissza. Enélkül valószínűleg Maldonado előtt végeztem volna. Az viszont jó, hogy Adrian szerzett pár pontot, és ismét megmutattuk, hogy milyen tempóra képes az autónk."
Renault
Vitalij Petrov (9.): "Azt hiszem, sokat javult az autó, az egész verseny alatt a legjobb tíz között voltam, közel a Mercedesekhez. Továbbra is ebbe az irányba kell fejlődnünk. A stratégiánk jó volt, de a végsebességünk miatt hátrányba kerültünk, így nagyon nehéz volt előzni. A kanyarokban viszont nagyon gyorsak voltunk, és a fékek is jól működtek, kivéve a verseny záró szakaszát. Az utolsó körökben másképp vezettem, hogy a fékproblémákat kompenzáljam, de sajnos a legvégén megpördültem, mert az első fékeim egyáltalán nem működtek. A hétvégi teljesítményünket elnézve azonban elégedett vagyok."
Bruno Senna (13.): "Sajnos az első kanyarban hibát követtem el, ezért elvesztettem az esélyemet arra, hogy a futam hátralévő részében beleszóljak az élmezőnyben zajló küzdelembe. Mindenekelőtt szeretnék bocsánatot kérni Jaime Alguersuaritól. Hibáztam a féktávon, ezért visszacsúsztam, és nem tudtam a mezőnynek abban a felében versenyezni, ahol szerettem volna. Egy ideig elég magányos voltam a mezőny végén! Miután az áthajtásos büntetéssel fizettem a hibámért, egy kicsit előrébb tudtam jönni, és a versenytempóm elég jó volt. Természetesen előrébb szerettem volna végezni, különösen a rajtrácson elfoglalt helyemet figyelembe véve, de jó alapra építhetek. Már várom Monzát, amely egy másik kedvenc pályám. Most kigondoljuk majd, miben kellene még javulnunk, de az alapok megvannak."
Williams
Pastor Maldonado (10.): "Igazán boldog vagyok, hogy sikerült egy ponttal gazdagítanom magamat és a csapatot, ez nagy előrelépés. Örülük, mert a versenytempónk nagyon kiegyensúlyozott volt. Biztos, hogy otthon (Venezuelában) is sokan örülnek a sikeremnek. Végre pontot szereztünk, ráadásul egy ilyen különleges pályán sikerült begyűjteni! Nehéz verseny volt, mivel elégé hátulról kellett indulnom, de minden egyes körben keményen nyomtam a gázt."
Rubens Barrichello (16.): "Pozitívum, hogy versenyképesebbnek bizonyultunk, mint gondoltuk. A második bokszkiállásom előtti körben elég sok időt vesztettem a Rosberggel való csatározásban, ami elég kár, mert egyébként pontszerző is lehettem volna. Nagyon örülük viszont annak, hogy Pastor (Maldonado) megszerezte első F1-es pontját. Ma mindketten képesek voltunk a pontszerzésre, ami jelzi, hogy fejlődik a csapat."
Sauber
Kamui Kobajasi (12.): "Azt reméltem, hogy sikerül néhány pontot szereznem a mai versenyen. A rajtom jól sikerült és izgalmas csatákat vívtam. Az egyenesekben a vártnál lassabb voltam, még nem tudom, hogy ennek mi volt az oka. A lágy gumikon nagyon küszködtem, Vitalij Petrov kemény nyomás alatt tartott. Ami a Lewis Hamiltonnal történt ütközést illeti, épp negyedikként haladtam és teljesen tisztában voltam azzal, hogy gyorsabb nálam, nincs értelme harcolnom vele. Amikor megelőzött, nem is akartam visszavenni tőle a pozíciómat, maradtam azon a vonalon, amelyen addig haladtam, nem számítottam rá, hogy be akar jönni elém. Amikor a biztonsági autós fázis második körében kiálltam a bokszba, rengeteg helyet vesztettem. Az utolsó etap a közepes keverékű gumikon jól sikerült, de akkor már távol voltam a pontszerzés lehetőségétől."
Sergio Pérez (-): "Nagyon csalódott vagyok. A rajtom és a verseny eleje jól sikerült, az autó nagyon jól működött, pontokat kellett volna szereznünk. Az 5. körben a 7. helyen haladtam, amikor Sébastien Buemi az egyik féktávon hirtelen irányt változtatott előttem. Próbáltam elkerülni az ütközést, de nem sikerült, mert elvesztettem a leszorítóerőt. Később kaptam egy áthajtásos büntetést, amit a 22. körben töltöttem le. Ezt követően végrehajtottam a második bokszkiállásomat, de közben nagyon hátracsúsztam, onnan próbáltam előrébb keveredni. Épp megelőztem Bruno Sennát, amikor éreztem, hogy valami nagy baj van az autó hátuljával, ezért inkább óvatosan elvezettem a bokszig és kiálltam."
Lotus
Jarno Trulli (14.): "Számomra és a csapat számára is nagyon jól alakult a mai verseny. Nagyszerűen rajtoltam, már az egyenesben több autót megelőztem, de aztán az első kanyarban történt ütközésben sajnos Heikki (Kovalainen) autója és az enyém is megsérült. Neki az orrkúpja, nekem a padlólemezem sérült meg, nekem ráadásul így is kellett befejeznem a futamot. A történteket figyelembe véve a 14. hely fantasztikus eredmény. A rajt kivételével élveztem a versenyt, több ellenfelemet is megelőztem, a biztonsági autós fázisban pedig csökkenteni tudtam a hátrányomat az előttem haladókhoz képest. Ennek köszönhettem azt is, hogy sikerült megelőznöm az egyik Renault-t, utána pedig tudtam tartani az előttem haladók tempój át. A verseny egyik legjobb pillanatát az első kiállásom jelentette: az egyik HRT (Hispania Racing Team) mögött mentem ki a bokszba, a srácok pedig kiváló munkát végeztek, olyan gyorsak voltak, hogy a Hispania elé tudtam visszaállni. Szeretnék nekik és az egész csapatnak köszönetet mondani ezért az eredményes hétvégéért! Igazán jó érzés, amikor az embernek nincsenek műszaki problémái, és olyan autót vezethet, amellyel támadhatja a többieket. Már alig várom, hogy Olaszországban ismét vezethessek, remélem, sikerül megőriznünk a lendületünket."
Heikki Kovalainen (15.): "Jó verseny volt a mai - a rajttól eltekintve! Jól indultam, de az első kanyarban nagyon összesűrűsödött a mezőny és szendvicsbe kerültem: valaki meglökött, én pedig nekimentem Jarnónak (Trulli). Az orrkúpcsere után viszont minden rendben ment. A lágy gumik nem tűntek olyan jónak, mint a közepes keverékűek, de azért jó tempót tudtam diktálni. A legfontosabb az, hogy mindkét autónk célba ért, ráadásul jó pozícióban, szóval jól fejeződött be a hétvégénk."
Virgin
Jerome D'Ambrosio (17.): "Elégedett vagyok a mai versenyemmel, nagyon jó volt az autó egyensúlya. A rajt elég zűrös volt, sok törmelékkel a pályán, egy adott pillanatban azt is hittem, hogy valami gond van az autóval, de aztán simán ment minden. Azért az utolsó körökben adódott egy kis nehézség, spórolnom kellett az üzemanyaggal - most csináltam először ilyet, hozzá kellett szoknom. De legalább újabb tapasztalatokra tettem szert, és végül minden rendben ment. Nagyon örülök, hogy ilyen jól alakult az első hazai nagydíjam. Jó néhány baleset történt ma, ezért próbáltam összpontosítani, tisztán, hiba nélkül vezetni, s végül a csapat mindkét autója célba ért. Szerintem nagyszerűen kezdődött a szezon második fele!"
Timo Glock (18.): "Rosszul kezdődött a futam, az első kanyarba érkezve elkövettem egy hibát: blokkoltam az első kerekeket és emiatt nem tudtam elkerülni az ütközést Paul di Restával. Sajnos összetörtem az autóját és egy kicsit elrontottam a versenyét - bocsánatot szeretnék kérni, az én hibám volt. Kaptam egy büntetést, de azért is ki kellett állnom, hogy új első szárnyat kapjak és ellenőrizzük az autót, mert egy kicsit furcsán viselkedett az ütközést követően. A végén már csak arra törekedtem, hogy elérjek a célig, de közben sikerült utolérnem és megelőznöm az egyik HRT-t (Hispániát). A srácok nagyszerű munkát végeztek a kerékcserék során, mindent összevetve elégedett vagyok az eredménnyel."
Hispania
Vitantonio Liuzzi (19.): "Tudtuk, hogy nehéz verseny lesz, főleg száraz körülmények között, de a rajtom jól sikerült, néhány helyet előreléptem. Fő riválisaink előtt álltunk, és bár tisztában voltunk azzal, hogy a tempónk nem a legjobb, próbáltunk küzdeni. Szerintem egészen jó munkát végeztünk, főleg az első etapban. A pénteki szabadedzések száraz részéhez képest sikerült javítanunk a beállításokon és a versenytempónkon, ugyanakkor még sok munka vár ránk, ha a szezon végéig meg akarjuk mutatni, hogy képesek vagyunk a fejlődésre. A következő verseny Monzában azért lesz különleges, mert az az én hazai futamom, már nagyon várom. Viszont a héten még keményen kell készülnünk, mivel nagyon technikás pálya."
Daniel Ricciardo (-): "Nem igazán lehetek elégedett, hiszen számomra elég rövid volt a mai verseny, de legalább amíg mentem, addig jól alakultak a dolgok. Jól rajtoltam, sikerült kihasználnom a többiek hibáit és jól is helyezkedtem, így sikerült néhány helyet előrelépnem. A tempóm egészen jó volt, a gyorsabb autókat pedig sikerült úgy elengednünk, hogy közben nem vesztettünk túl sok időt a közvetlen ellenfeleinkhez képest. Egészen jónak tűnt a helyzet, a Virginek és a Lotusok előtt voltunk. De aztán problémák adódtak az autó hátuljával és emiatt ki kellett állnom a versenyből. Ennek ellenére kétségtelen, hogy voltak ma pozitívumok. Jó lett volna célba érni, de szerencsére mindig van következő lehetőség. Elégedett vagyok azzal, ahogy a versenyem alakult, innen próbálunk majd továbblépni a következő nagydíjon Monzában."
Toro Rosso
Jaime Alguersuari (-): "Senkiről nem akarok rosszat mondani, nem az én stílusom, de azt hiszem, teljesen egyértelmű volt mindenki számára, hogy mi történt. A rajt után a hajtűben középre kerültem, (Bruno) Senna volt mellettem a belső íven, Fernando (Alonso) pedig a külsőn. Senna nagyon elnézte a féktávot, nekem jött és a Ferrari elé lökött. Mindegy, szerencsére rengeteg jó dolog is történt velünk ezen a hétvégén: az autónk egyértelműen alkalmas volt a pontszerzésre, ami a csapat által végzett kemény munkának köszönhető. Sajnálom a srácokat, hiszen nem mindennap indulhatunk a 6. rajtkockából. Már várom a következő versenyt Monzában, szerintem ott is versenyképesek lehetünk és pontokat szerezhetünk."
Sébastien Buemi (-): "Nagyszerűen rajtoltam, a 11. helyről indulva az első kanyar után már a 6. helyen álltam, fantasztikus volt. Ráaádásul tudtam tartani (Fernando) Alonso és (Lewis) Hamilton tempóját. Aztán (Sergio) Pérez megpróbált megelőzni, de egyszerűen belémjött hátulról és összetörte a hátsó szárnyamat. Nem volt már választásom, visszavánszorogtam a bokszba és feladtam a versenyt. Nem értem, mit akart csinálni, hiszen egyértelműen előtte voltam; olyan volt, mintha elfelejtett volna fékezni. A következő futam a csapat hazai pályáján, Monzában lesz. Úgy tűnik, az autónk versenyképesebb lett, majd meglátjuk, mire leszünk képesek."