Ferrari
Felipe Massa(P1: 7., P2: 1.): "Mindig jó érzés az élen befejezni a napi munkát, de tudjuk, hogy a pénteki eredmények nem mérvadóak. Persze jó lenne megőrizni ezt a helyet a hétvége további részében is, ez azonban nagyon nehéz lesz. Ma arra koncentráltunk, hogy megtaláljuk az optimális beállításokat az autóhoz és a gumik viselkedéséhez ezen a pályán. Nekem tetszik a hely, nagyon érdekes, és vannak részei, ahol a versenyzőnek érdemi szerep jut. Néhány helyen rendkívül széles, ezért a versenyen többféle ívet lehet majd választani, aminek majd meg kell könnyítenie az előzéseket. Az autónk ütőképesnek tűnik, de ki kell várnunk, hogy a McLaren és a Red Bull mire lesz képes holnap, hiszen ez a két csapat továbbra is rendkívül erős. A gumik? A kemény keverékűek alighanem túl kemények ehhez a pályához. Nyugodtan használhattuk volna ugyanazt a kettőt, mint két héttel ezelőtt Koreában, mert az aszfalt felülete nagyon sima."
Fernando Alonso(P1: 24., P2: 3.): "A délelőtti edzést csaknem teljes egészében ki kellett hagynom, mert az autómban elromlott a motor, de délután szerencsére behoztam a lemaradásomat, akkor nem akadt semmilyen problémám. Ma az volt a legfontosabb, hogy megtanuljuk a pályát. Az aszfalt állapotának ismeretében nem hiszem, hogy sokat vesztettem a többiekhez képest. Az első benyomásaim pozitívak: úgy tűnik, az autónk jól viselkedik, remélhetőleg ugyanezen az úton haladunk tovább. Tetszik a pálya, még ha nagyon piszkos is, és ahogy lecsúszunk az ideális ívről, olyan, mintha jégen vezetnénk: ez vasárnap, az előzéseknél még gondokat okozhat majd, bár a helyzet addigra talán megváltozik. Nagyon jó, hogy a pálya egyes kanyarokban széles. Szerintem ez pozitív hatással lesz az izgalmakra, mert így többféle ív közül lehet választani, és az időmérő is fordulatosnak ígérkezik, mivel nagy az átlagsebesség, különösen az utolsó szektorban."
Red Bull
Sebastian Vettel(P1: 2., P2: 2.): "Érdekes a pálya, kihívás elé állít minket. Nagyon poros, de szórakoztató pályának tűnik, főleg a széles kanyarbejáratok miatt, ez sok különböző megoldásra ad lehetőséget a versenyzőknek. Biztosan jó versenyt láthatunk majd vasárnap. Az ideális ív mellett poros a pálya, ami megtréfálhat minket, ezért vigyáznunk kell arra, hogy az íven maradunk. Szerintem előzés szempontjából jó lesz ez a pálya, a hosszú egyeneseknek és a széles kanyarbejáratoknak köszönhetően. Úgy tűnt, jók voltunk ma a hosszú etapokon, majd meglátjuk, holnap milyen teljesítményt tudunk nyújtani."
Mark Webber (P1: 3., P2: 5.): "Jó ez a pálya, remek kanyarokkal. Gyors jobb-bal kanyarok vannak, és sok olyan, amit ötös sebességi fokozatban is be lehet venni. A hármas kanyar különleges, mert nagyon lassú, és elég meredeken emelkedik. A négyes kanyar sem egyszerű, mindkettő nagy kihívást jelent, és a két gyors sikán is tetszik, élvezetes áthajtani rajtuk. Bár a pálya széles, az ideális íven kívül elég csúszos, a legtöbben tehát ezen az íven fognak maradni. A reggeli edzés jól sikerült, a délutáni viszont kevésbé, de holnap behozzuk a lemaradást."
McLaren
Lewis Hamilton (P1: 1., P2: 4.): "A pálya fantasztikus, az indiai szervezők remek munkát végeztek. Nagyon gyors és lendületes, a tapadás elképesztő, a bukóterek rendben vannak, a kerékvetők pedig talán jobbak, mint bármelyik másik pályán: kellemes biztonsági sávok, amelyekre nyugodtan ráhajthatunk. Ahogy az új pályákon lenni szokott, az aszfalt folyamatosan gumizódott fel a nap folyamán. Reggel gyorsnak tűntünk. Délután azonban problémám akadt féltengellyel, a kopása miatt egy kicsit korábban kellett befejeznem az edzést. Holnapra beszerelünk egy új váltót, így remélhetőleg az autó egy kicsit jobban viselkedik majd. Ennek köszönhetően szorosabb lehet a verseny az élen. Vasárnap hosszú futamra számíthatunk. Mindenesetre lesz lehetőség az előzésre: ez a pálya magas leszorítóerős beállításokat igényel, és bár nehéz lesz közelről követni egy másik autót, a dupla DRS zóna megkönnyítheti a dolgunkat. Holnap már kicsit tisztábban látjuk majd, hogy milyen gyorsak is vagyunk."
Jenson Button (P1: 4., P2: 6.): "Nagyon tetszik a pálya, igazán élvezetes vezetni rajta. Van néhány kemény kanyar, mint a 3-as és az 5-ös, azonban sok nagy sebességű szakasz is akad, és összességében sokkal gyorsabbnak tűnik, mint ahogy korábban gondoltuk. A tapadás mértéke szintén meglepetést okozott, különösen a gyors kanyarokban, ahol a leszorítóerő igazán a segítségedre van. És mivel a nagysebességű kanyarok meglehetősen simák, nagyon nagy tempóval lehet áthaladni rajtuk. Nehéz a megfelelő üzemi hőmérsékletre hozni a gumikat, de amikor bekerülnek ebbe a működési ablakba, fenomenális tapadást biztosítanak nagy sebességnél. Az 5-ös kanyartól kezdve igazából rendkívül gyors a pálya. Ezen a hétvégén remekül fogunk szórakozni, és remélhetőleg vasárnap a győzelemért harcolhatunk majd."
Force India
Adrian Sutil (P1: 8., P2: 7.): "Mindkét edzés jól sikerült ma. A délelőtti edzésen kipróbáltunk egy aerodinamikai fejlesztést, és egyből éreztem a különbséget az autó stabilitásában, tehát úgy gondolom, hogy a versenyen is használni fogjuk. A pálya szórakoztató, remek munkát végeztek. Van néhány kanyar, amely nagy kihívást jelent, és úgy tűnik, sok lehetésünk lesz az előzésre. Arra számítok, hogy a vasárnapi verseny érdekes és izgalmas lesz."
Paul di Resta (P1: 11., P2: 9.): "A mai nap mindenki számára új élményt jelentett, sok feladatot tűztünk ki magunk elé. Elég izgalmas a pálya, és úgy tűnik, egyre jobb lesz a tapadás. Nem lesz könnyű verseny, a DRS zónák hatékonyságának köszönhetően pedig valószínűleg sok előzést láthatunk. Jó úton haladunk a megfelelő beállítás megtalálása felé. Még egy kicsit gyorsulnom kell, de az adatok elemzése után biztos vagyok benne, hogy holnap is jó köröket futhatunk."
Renault
Bruno Senna (P1: 13., P2: 8.): "Élveztem a mai napot. A Lotus-Renault mindkét autója a várakozásoknak megfelelő helyen végzett, és úgy tűnik, ez a pálya kedvez nekünk. Még fejlődnünk kell, többet ki kell hoznunk a beállításokból, de itt egyértelműen megvan a lehetőségünk arra, hogy jól szerepeljünk. Az biztos, hogy nagyon jó ez a pálya. Amikor tegnap körbesétáltam a pályát, világossá vált számomra, hogy nagyon poros lesz, és ma délelőtt így is volt, de folyamatosan javul a helyzet. A kanyarok rendkívül gyorsak, ez arra ösztönöz minket, hogy nagyon keményen hajtsunk. Szerintem jó hétvégénk lehet itt. Ahogy nő a tapadás, és szélesebb lesz az ideális ív, még gyorsabbak lehetünk."
Vitalij Petrov(P1: 12., P2: 11.): "Ilyen koszos pályán nehéz kihozni a maximumot az autóból, de ezzel mindenki így volt. Műszaki problémák nélkül teljesítettük a mai napra kitűzött programot, ez mindig hasznos dolog. Ami az autót és a beállítást illeti, bizakodó vagyok. Egy kicsit még javulnunk kell, de megvan a lehetőségünk arra, hogy jól szerepeljünk a hétvégén. A pálya vonalvezetése elég trükkös. Néhány kanyar csúcspontja nem belátható, így nehéz eltalálni, hol fékezzünk, és hol kezdjünk befordulni a kanyarba. Sikerült egy többé-kevésbé jó ívet találnom, és remélem, hogy a harmadik szabadedzésen még gyorsabbak lehetünk."
Toro Rosso
Sébastien Buemi (P1: 9., P2: 10.): "Mindig izgalmas első alkalommal vezetni egy új pályán, és ma sikerült számos kört megtenném anélkül, hogy gond lett volna az autóval, így elmehettem egészen a határig, és ez mindig jó. Azt hiszem, minden szükséges adatot megszereztünk, és mindent megértettünk, ami ahhoz kell, hogy felkészüljünk az időmérőre és a versenyre. Ezért elégedett vagyok a mai nap alakulásával, az autóm megbízhatóan működött, és a csapat jó munkát végzett. Most már rajtunk múlik, hogy mindent összerakjunk a holnapi időmérőre. Ami a teljesítményt illeti, remélhetőleg tovább haladhatunk azon az úton, amit Koreában láttunk két héttel ezelőtt. A pálya meglehetősen hasonlít ahhoz, amit a szimulátoron tapasztaltunk. Gyönyörű pálya, boldog vagyok, hogy itt lehetek, és remélem sok nézőre számíthatunk szombaton és vasárnap.
Jaime Alguersuari (P1: 16., P2: 14.): "A pálya igazán jól néz ki, és élvezet vezetni rajta. A köridőkből úgy tűnhet, hogy ez egy rövid aszfaltcsík, mivel nagyon gyors, azonban versenyzői szemmel nézve igazán érdekes. Ma kipróbáltunk egy beállítást, ami nem igazán feküdt nekem, és nehezemre esett egyenesben tartani az autót. Nem éreztem magam kényelmesen, éreztem, hogy a határon vagyok. Reggel aztán túl is mentem rajta, elveszítettem az uralmam az autóm felett, és a 9-es kanyarban nekicsaptam a hátulját a korlátnak. A srácok remek munkát végeztek, hogy teljesen megjavították a második edzésre. Biztos vagyok benne, hogy holnap már jobban ráérzünk az autóra, és javítani tudunk a helyezésünkön."
Sauber
Kamui Kobajasi (P1: 10., P2: 12.): "A pálya vonalvezetése nagyszerű, jó érzés vezetni rajta. Mivel még új, nagyon poros és csúszós volt, főleg délelőtt. Az első körök olyanok voltak, mintha vizes pályán vezetnénk. A lágy és a kemény keverékű gumikat használhatjuk itt. A keménnyel nem lehet sok mindent kezdeni, és a lágy keveréket sem volt könnyű felmelegíteni annyira, hogy jól működjenek. A kemény gumikat viszont össze sem lehet hasonlítani velük."
Sergio Pérez (P1: 14., P2: 13.): "Nagyon jó a pálya, élvezem rajta a vezetést. A megfelelő beállítás megtalálása elég nagy kihívást jelent, sokszor kell irányt változtatnunk, gyors és lassú kanyarok egyaránt előfordulnak. A kitűzött programot teljesíteni tudtuk, és úgy érezzük, hogy jó úton járunk. A pálya állapota természetesen javult a nap folyamán. A kemény keverékű gumi nem működik, tehát nehéz lesz kigondolni egy jó stratégiát a versenyre. Száraz futam esetén azonban mindenkinek használnia kell a kemény abroncsokat."
Williams
Rubens Barrichello(P1: 15., P2: 15.): "Jó volt ma megismerni a Buddh pályát. Természetesen minket is hátráltatott a por, de ez normális egy új pálya esetében. Jelenleg még nem tudjuk megmondani, hogy állunk, mert a pálya folyamatosan javul, de remélhetőleg jól sikerül a holnapi időmérő."
Pastor Maldonado (P1: 17., P2: 16.): "Szeretném megköszönni a mérnökeimnek, hogy kemény munkával sikerült időben kicserélniük a motort a délutáni edzés előtt. Az autó balansza jónak tűnik, bízom benne, hogy a versenytempónk jó lehet. A gumik nem kopnak annyira, de alaposan át kell gondolnunk a stratégiánkat, mert a kemény abroncs nem illik az autónk tulajdonságaihoz."
Lotus
Jarno Trulli(P1: 18., P2: 17.): "Nagyon simán ment a pénteki nap, mindkét edzésen sokat javultunk, a pályán és a beállítások terén is. A pályát nem túl nehéz megtanulni, viszont nagyon érdekes - különböző íveken lehet haladni, szerintem ez megkönnyíti majd az előzést. A vasárnapi verseny biztosan szórakoztató lesz. Az aszfalt gyorsan javult, remélem, ez folytatódni fog. Az ideális íven kívül még mindig nagyon poros, ez pár emberen kifoghat. A gumik érdekesen viselkedtek. A lágy keverék nagyon jól bírja a hosszú etapokat, de a kemény guminak szinte semmi tapadása nincsen, és elég nehéz őket felmelegíteni. Meglátjuk, hogy ez holnap is így lesz-e, ugyanis a javuló pálya miatt megváltozhat a helyzet."
Heikki Kovalainen (P1: -, P2: 18.): "Viszonylag elégedett vagyok a délután mutatott teljesítményünkkel, de azt hiszem, egy kicsit hátrányba kerültem amiatt, hogy délelőtt kihagytam az edzést. De ki kell hoznunk a legjobbat ebből a helyzetből, délután keményen dolgoztunk, hogy hozzászokjunk a pályához, és megtaláljuk a megfelelő balanszot. Még sok van ebben az autóban, és ahogy javul a pálya, meglesz az eredménye annak, hogy mi jól bánunk a lágy gumikkal. Ez valószínűleg inkább vasárnap válik majd hasznunkra, de majd meglátjuk."
Karun Chandhok (P1: 19., P2: -): "Nagyszerű érzés volt végre a Buddh International Circuit-en vezetni egy Forma-1-es autót. Megtiszteltetésnek éreztem, hogy én lehetek az első, aki mért kört futhatott a rajongók előtt. Szeretném megköszönni ezt a lehetőséget a csapatnak és a Jaypee Group összes tagjának, valamint mindenkinek, aki hozzájárult az első Indiai Nagydíj megrendezéséhez. Viszonylag elégedett voltam a mai teljesítményünkkel. A délelőttre tervezett program nagy részét elvégeztük, és ha nem lengettek volna sárga zászlókat az edzés végén, akár egy másodpercet is javíthattam volna az utolsó körömön. Maga a pálya nagyon élvezetes, főleg a középső, nagyon gyors szektor. Folyamatosan javul, egyre jobb köridőket láthatunk, így azt hiszem, nagyszerű versenyt láthatunk majd."
Mercedes
Nico Rosberg (P1: 6., P2: 19.): "Ez az indiai pálya elképesztő. Van rajta néhány nagyon érdekes kanyar, így a többi új pályához képest egy kicsit tovább tart, amíg hozzászokunk a vonalvezetéshez. A kettes kanyar például nagyon nehéz: leejtőn érkezel, aztán az eget nézve haladsz felfele, és nagyon későn látod meg a hajtűkanyart, csak közvetlenül azelőtt, hogy megérkezel hozzá. Összességében két jó edzést teljesítettünk, és elég sokat tanultunk belőlük, így pozitív érzéseim vannak a hétvégére. Remélhetőleg ez holnap is így marad."
Michael Schumacher (P1: 5., P2: 21.): "Nagyon érdekes ez a pályán, a vonalvezetése kihívást jelent, és igazán élvezet rajta a vezetés. Ahogy vártuk, az ideális íven kívül extrém módon poros az aszfalt, de az ideális íven már egészen jó lett a tapadás a nap folyamán. Reggel elégedett voltam az autó balanszával, a délután azonban nehezebben alakult. Nem igazán tudtunk rendes munkát végezni, aminek számos oka volt, köztük a piros zászló, ezért holnap az időmérőre és a versenyre való beállításokon is dolgoznunk kell."
Virgin
Timo Glock (P1: 20., P2: 20.): "Jól telt az első nap itt, Indiában. A pálya egyszerűen fantasztikus, igazán szórakoztató vezetni rajta. Élvezetes, problémamentes nap van a hátunk mögött. Az autót jónak éreztem, a balansz tűrhető, és az egész programon sikerült végig mennünk, szép munkát végeztünk a beállítások terén. Most már csak ki kell elemeznünk az adatokat az éjszaka folyamán, hogy meglássuk, mit tehetünk holnap. Már alig várom, hogy újra visszaülhessek az autóba!"
Jérome D'Ambrosio (P1: 23., P2: 22.): "A délutáni edzés meglehetősen korán véget ért számomra, mivel elkövettem egy hibát a 11-es kanyarból kifelé jövet, és nekimentem a falnak, összetörve a hátsó szárnyat és az autó jobb hátsó felét is egy kicsit. Ha ezt nem számítjuk, szerintem addig a pontig jól ment a gyakorlás. Így veszítettünk némi időt, de a holnapi szabadedzésen bepótolhatjuk, szóval ez a tervünk."
Hispania
Daniel Ricciardo (P1: 21., P2: 23.): "Ma volt itt az első napunk, és elmondhatom, hogy elég szórakoztató pályáról van szó, elégedett vagyok a vonalvezetéssel, szerintem a legtöbb versenyző élvezni fogja. A reggeli edzésen a pálya folyamatosan tisztult, így a lehető legtöbb kör megtétele volt a legfontosabb. Délután mindkét keverékkel elkezdtünk dolgozni egy kicsit. Nem vagyok annyira elégedett, mint reggel, mivel elvégeztünk néhány olyan változtatást, amelyek nem a várakozásainknak megfelelően működtek. Ezt ki fogjuk elemezni, és holnapig dolgozunk még rajta. Azt hiszem, felvehetjük a versenyt a fő riválisainkkal, és megfuttathatjuk őket a pénzükért."
Narain Karthikeyan (P1: 22., P2: 24.): "Az első kör nagyon különleges volt: rengeteg érzelem halmozódott fel bennem, hogy Indiában vezethettem. Egyszerűen nem tudtam elhinni, és annyi minden járt a fejemben. Az első edzésen csak megpróbáltunk belerázódni a ritmusba, a második azonban már sokkal jobban ment, és holnap még rengeteg mindent kell kipróbálnunk. Összességében jól sikerült számomra az edzés, figyelembe véve, hogy július óta nem vezettem teljes versenytávot, így a testemnek egy kicsit fel kell ébrednie. A pálya állapota sokat javult, és így a köridők is. Még van néhány dolog, amit holnapig ki kell próbálnunk, így izgatottan várom, hogyan alakul az időmérő."