A csapatfőnök szerint a Ferrarinak javítania kell a szélcsatornáján, hogy hatékonyabban tudja fejleszteni az F2012-t. Hamarosan leállítják egy időre a berendezést, hogy ellenőrizhessék a működését, mivel az eszközben szerzett adatok az utóbbi időben nem voltak összhangban a pályán gyűjtöttekkel. Domenicali szerint a Ferrari szélcsatornája elavult, ezért nem működnek úgy a fejlesztések az autón, ahogy várták a szélcsatorna-tesztek alapján.
"Úgy vélem, a struktúránk nem a legjobb" - nyilatkozta pénteken Szuzukában. "Elég öreg. Igyekszünk fejleszteni az eszközeinket. Próbáljuk javítani a korrelációt (a szélcsatornában és a pályán mért adatok között), az a terv, hogy a következő szezonra teljesítsük a tervet" - közölte. "A következő hetekben más infrastruktúrát használunk majd, illetve kijelöljük a részletesebb programot, hogy lássuk, melyik időpont lenne a legjobb a szélcsatorna leállítására, és arra, hogy kijavítsuk azokat a részleteket, amelyek jelenleg nincsenek a maximális szinten."
"Biztos vagyok benne, hogy ez más csapatokkal is előfordul. A szezon második felében, amikor megpróbáltunk új fejlesztésekkel javítani az autón, láttuk, hogy az új alkatrészek nem működtek a pályán. Ezért elkezdtünk nyomozni, és ezt a hibát találtuk. Tennünk kell valamit, hogy százalékosan jobb legyen (a fejlődési ráta), mint most."
"A helyzet a bajnoksággal világos: ha nem vagyunk képes fejleszteni az autónkat, nehezebb harcolnunk a világbajnoki címért, nem bízhatunk abban, hogy a többieknek problémáik lesznek. Az sem elég, hogy folyamatosan csak a harmadikok, negyedikek legyünk. Meg kell oldanunk, hogy versenyeket nyerjünk" - fejezte be Domenicali.
A Ferrarinak már tavaly is gondja volt a szélcsatorna kalibrációjával. Akkor átmenetileg a Toyota berendezését használta a csapat a fejlesztésekhez. Egy szélcsatornában havonta akár 2500-3000 alkatrészt is tesztelnek.