Red Bull
Sebastian Vettel (1.) : "Jó az élről indulni, és a pálya tiszta oldalán lenni. Fontos volt, hogy már az első szabadedzéstől kezdve érezzem az autót, hogy egyre többet hozhassak ki belőle, ahogy a hétvége programja halad előre. Elégedettek lehetünk az eredménnyel, és várhatjuk a holnapot. Az autót remeknek éreztem. A bajnokságról szólva, csak magunkra kell koncentrálnunk, és meg kell próbálnunk a lehető legjobb eredményt elérni, amire csak képesek vagyunk. Ha arra gondol az ember, hogy a többiek hogy állnak, akkor nem tudja a legtöbbet kihozni magából, pedig pont erre kell koncentrálnunk. A mai munkát elvégeztük, de eddig még senki sem szerzett egy pontot sem."
Mark Webber(2.): "Mindannyian aggódtunk kissé amiatt, hogy eltérő a tapadás a rajtrács bal és jobb oldalán. Mindannyian elvégezhettünk pár próbarajtot a harmadik edzés végén, ami fontos volt. A sorrend ma nem tűnt annyira biztosnak az időmérőn, mint máskor, de ez a helyszín trükkös a gumik szempontjából, és ez jelentette a nap témáját. Örülök a harmadik helynek. A holnapi stratégia meglehetősen egyértelmű, azonban először fogunk itt versenyezni, ezért muszáj ébernek és rugalmasnak lenni, ha muszáj."
McLaren
Lewis Hamilton (2.): "Úgy jöttem erre a hétvégére, hogy a határon, vagy még azon is túl fogok hajtani - és ez a megközelítés úgy tűnik, működött az időmérőn, mindent beleadtam. Két gyors kört mentem egymás után, a másodikban igazán nem volt veszítenivalóm, szinte már túl is mentem a határokon, pengeélen egyensúlyoztam, de úgy tűnt, ez fekszik az autónak. Az utolsó kanyarban nyertem egy kis időt a bejáratnál, de aztán vesztettem a kijáratnál, ezt leszámítva szerintem minden kanyart tökéletesen vettem. A holnapra előre tekintve, az egyes kanyar nagyon széles, itt sok lehetősége lesz a versenyzőknek helyezéseket nyerni vagy veszíteni. Az én oldalam a rajtrácon kicsit poros, mert nem az ideális íven van. Remélem, a pálya személyzete le fogja tisztítani a pályát azon az oldalon, hogy az innen induló pilótáknak legalább arra legyen esélye, hogy megtartsák a pozíciójukat a rajtnál."
Jenson Button (12.): "Olyan kár, hogy ilyen hamar kiestem az időmérő edzésből. Gondunk volt a gázpedállal - a mérnökök nem igazán tudják, hogy mi okozhatta -, vesztettem a hajtásból kint a pályán. Szerencsére volt egy viszonylag gyors köröm a Q2-ben, ami elég volt a 12. helyhez, különben sokkal hátrébbról kéne indulnom. Igazán szórakoztató ezen a pályán vezetni, de nem lesz túl könnyű előzni. Az egyes kanyar felé tartva a rajt után elég trükkös lesz, különösen azért, mert olyan hátulról indulok. Igazán remélem, hogy egy remek show-t mutatnunk majd az amerikai rajongóknak, jó látni, hogy ennyi embert támogatja itt ez a sportot."
Lotus
Kimi Räikkönen (5./4.): "Igazából nehezebb időmérőre számítottam, de jobbnak éreztem az autót, mint a hétvége többi részében, így végül elég jól alakult. A beállítás még mindig nem teljesen olyan, mint szeretném, de már sokkal közelebb járunk hozzá. Melegebb időben sokkal jobban működik az autónk, ez nagy különbséget jelent. Talán nem a legjobb, hogy a rajtrács koszos oldaláról kell rajtolnom - reméljük, a pálya tapadása tovább javul a holnapi futam előtt."
Romain Grosjean (4./9.): "A kilencedik helyről fogok rajtolni - ilyen a versenyzés. A srácok bámulatos munkát végeztek, amikor a harmadik szabadedzés és az időmérő között kicserélték a váltót, hiszen rendkívül kevés idejük volt. A büntetés ellenére is a legjobb tíz között maradtam, tehát remek eredményt értünk el. A váltóhibát eltekintve minden nagyszerűen alakult ma. Sikerült megértenünk ezt a nehéz és folyamatosan változó pályát, és találtunk egy jó beállítást. Örülök a rajthelyemnek, legalább a pálya kedvezőbb oldaláról indulhatok holnap."
Mercedes
Michael Schumacher (6/5.): "Jobban sikerült a kvalifikáció, mint vártuk, főleg azért, mert kínlódtunk a hétvége folyamán, és keményen dolgoztunk a fejlődés érdekében. Ma szép munkát végeztünk, a hatodik hely jó és fontos pozíció a csapatnak. A Q3-ban jó kört raktam össze, mindent rendben éreztem az autón, így maximálisan kihasználhattuk a lehetőségeket. Nagy különbség, hogy a rajtrácsnak a tiszta vagy a koszos oldaláról indul valaki, ezért kellemes meglepetés, hogy egy helyet nyertem (Romain) Grosjean büntetésével. Az autó következetesnek tűnik a futamra, és szeretném a lehető legjobb eredmény elérni holnap."
Nico Rosberg (17.): "A régebbi kipufogót használtam a mai időmérőn, ami a jövő évre szánt programunk kiértékelése miatt volt. Már tegnap is használtam ezt a fajtát, és úgy döntöttünk, megtartjuk a hétvégére, hogy segítsük a tanulási folyamatot. Az autót délelőtt jónak éreztem a hűvös körülmények között, de meglepett, délután mekkora különbség volt Michael, illetve az én autóm között. Remélem, a versenytempó holnap erősebb lesz, és kifizetődik majd a váltás (a kipufogóval). Egyértelműen a pontszerzésre hajtok."
Ferrari
Felipe Massa (7/6.): "Lottó volt az időmérő, és mindig a végső szám a nyerő! Ezekkel a gumikkal ezen az aszfalton szenvedünk a gumik üzemi hőfokra melegítésével, és sokáig kell körözni, hogy jó időt futhassunk. A Q2-ben sikerült, a Q3-ban viszont nem alakultak jól a dolgok. Sohasem egyszerű tökéletes kört futni ilyen kis tapadás mellett. Figyelembe véve a fő riválisaink rajtpozícióját, nem lesz könnyű futamunk, azonban muszáj összeszedettnek maradni, mert mindenki számára nehéz lesz a holnapi nap. A tőlünk telhető legjobbat kell nyújtani, aztán meglátjuk, miképp alakul a helyzet. A pálya koszos oldaláról rajtolás nem jelent segítséget, ezért először van az, hogy nem örülünk annak, hogy nyerünk egy rajtpozíciót!"
Fernando Alonso (9/8.): "Nem sikerült a legjobb kört összehoznunk, ami ezekkel a gumikkal ilyen pályaviszonyok mellett mindig az utolsó körre esik. Tudtuk, hogy bonyolult hétvégénk lesz, de ma túl lassúk voltunk, és túlságosan hátulról fogunk rajtolni. Mindazonáltal csak a verseny végén vonunk mérleget: Abu-dzabiban is lassabbak voltunk a fő vetélytársainknál, aztán három pontot faragtunk az összetettben. A célunk változatlan és kivitelezhető marad, hiszen vasárnap bármi megtörténhet. A megbízhatóság és a stratégia fontos lesz, ahogy az is, hogy a lehető legjobban megválasszuk a kerékcsere időpontját, mivel a hideg gumik sok másodperccel lassabbak. A csapatmunka szokás szerint szintén lényeges lesz. A fejlesztések? Igyekeztünk a lehető legjobban összeválogatni a rendelkezésünkre álló elemeket, mivel nem mindig a legfrissebb alkatrész a legjobb választás, főleg egy vadonatúj helyszínen. A határon fogunk autózni, ahogy az idény kezdete óta minden versenyhétvégén."
Force India
Nico Hulkenberg (8.): "Örülök, hogy ismét a legjobb tízben végeztem, ez egy remek teljesítmény volt az egész csapattól, különösen, ha figyelembe vesszük, hogy hol álltunk tegnap este. Nem volt túl rossz a köröm a Q3-ban, de egy kicsit feltartott az egyik Williams az utolsó pár kanyarban, talán még egy kis idő benne maradt. Általánosságban elégé elégedett és magabiztos vagyok abban a tekintetben, hogy erős versenyünk lehet, mert a hosszú etapon mutatott tempónk tegnap versenyképesnek tűnt. Sok ismeretlen faktor van a holnappal kapcsolatban, mert nincsenek múltbéli adataink, amikre támaszkodhatnánk, de jó formában vagyunk, és igazán élveztem a vezetést ezen az új pályán.
Paul di Resta (13.): "Eddig ez egy nehéz hétvége volt, még mindig küszködöm azzal, hogy munkára bírjam a gumikat. Elég sima a vezetési stílusom, talán ezért nem tudtam őket olyan jól az optimális működési tartományba hozni, mint Nico, neki agresszívebb a megközelítése. A jó hír az, hogy a 13. hely a pálya tisztább oldalán van, ez segíthet abban, hogy a legtöbbet hozzam ki a rajtból. Hosszú verseny lesz, de nem igazán tudom, hogy mit várjak tőle. Nincs még igazán ott az autó, ahol szeretném, hogy legyen, ezért a legtöbbet kell kihoznom belőle, és reménykednünk kell benne, hogy a stratégiánk előbbre fog vinni minket."
Williams
Pastor Maldonado (10.): "Nem volt meg a teljesítményünk tegnap, de a mai nap sokkal jobban alakult a számunkra. Sajnos a Q3-ban nem volt meg a kellő tapadás, mert nehéz volt a gumikat rendesen munkára bírni. De fontos a holnap szempontjából, hogy a legjobb tízben vagyunk. Jó autónk van, több pontot szeretnénk holnap szerezni, jó versenynek ígérkezik. A pályán mindenhol venezuelai zászlók voltak, sok támogatást kapok itt, mert közel van a hazám. Ez remélhetőleg egy extra lökést ad majd nekem holnap."
Bruno Senna (11.): "Sajnos elkövettem egy kis hibát a legjobb körömben, kicsit kisodródtam a 19-es kanyarban, ettől koszosak lettek a gumijaim. Ez fél másodpercembe, és biztosan a Q3-ba jutásomba került. Ez bosszantó, de még innen is jó pontokat szerezhetünk. Jó autónk van, versenyképesnek tűntünk a tegnapi szabadedzésen végzett versenyszimuláción, ezért már nagyon várom a versenyt. Ezen a pályán mindenki támadni fog, ezért fontos, hogy keményen nyomjuk majd a gázt."
Sauber
Sergio Pérez (15.): "Romlott a teljesítményünk a délelőtti tréninghez képest, és jelenleg még nem tudjuk, miért. A pálya hőmérséklete jelentősen emelkedett, de számomra nem vált könnyebbé a gumik felmelegítése. Az autóm hajlamos volt a túlkormányzottságra az időmérőn, talán azért, mert nem megfelelően követtők a pálya állapotának változását. Köszönöm a lelátókon ülő embereknek, különösen a mexikóiaknak, hogy időt és pénzt áldoztak rá, hogy Austinba utazzanak és jegyet váltsanak. A hazámban mindig mindenki a családjával utazik, és tudom, hogy ez nem könnyű, mert drága az utazás. Szerettem volna jobban szerepelni ma, de a tőlem telhető legjobbat fogom nyújtani ezeknek az embereknek a holnapi versenyen. Biztos, hogy bármennyire is nehéz lesz, a pontokért fogok küzdeni."
Kamui Kobajasi (16.): "Kétségtelenül csalódást keltő az eredmény, mert a szabadedzések alapján jobb időmérőre számítottunk. Könnyebbnek éreztem délután a gumik felmelegítését, bár még mindig tudtam kipréselni belőlük a legjobb teljesítményt. Nem tudom, hogy miért. A holnapi futamon elméletileg kevesebb probléma lesz a gumik munkára bírásával, azonban a rajtpozíciónk nehézzé teszi, hogy szép eredményt érjünk el."
Toro Rosso
Jean-Eric Vergne (14.): "Úgy gondolom, a csapat eddig jó munkát végzett, hiszen az autó kicsit versenyképesebbnek tűnik, mint az előző néhány versenyen. Az nem jelent sokat, hogy ma megvertem a csapattársamat, mert neki problémái voltak a Q1-ben. Talán kicsit többet is kihozhattam volna az autómból ma délután, néhány tizeddel jobb kört futhattam volna. Délelőtt áthajtottam a rázóköveken, és megsérült a felfüggesztésem, így nyilvánvalóan vesztettem egy kis időt - enélkül talán jobban megérthettem volna a gumik viselkedését. Ahogy korábban is mondtam, jónak tűnik az autónk, és ezen a pályán számos lehetőség van az előzésre. Holnap a pontszerzés lesz a célom."
Daniel Ricciardo (18.): "Nehéz és bosszantó volt ez az időmérő. Tudtuk, hogy sok időbe telik majd felmelegíteni a gumikat, különösen a csúszós pálya miatt. Nem is tudtuk rendesen működésre bírni őket, az első körökben pedig a forgalom is akadályozott. Az utolsó két próbálkozásomnál a sárga zászlókat lengették, így egyetlen tiszta kört sem futhattam. Ez volt az egyik legrosszabb időmérőm a szezonban, hét verseny után először nem jutottam be a Q2-be. Az a célom, hogy vasárnap jobban teljesítsek, és úgy tűnik, erre egyértelműen képesek vagyunk."
Marussia
Timo Glock (19.): "Ma is nagyszerű napunk volt. Azt hiszem, a megfelelő dolgokra koncentráltunk, bár a harmadik szabadedzésen elég nehéz dolgunk volt - ezen a pályán nehéz összerakni egy jó kört. Az időmérőn úgy éreztem, jó tempót futok, és a gumik is megfelelően működtek, de a kör végén egy kicsit furcsán viselkedett az autóm hátulja. Szerintem gyorsabbak is lehettünk volna, hiszen az abroncsok körről körre javultak, de a sárga zászlók miatt nem volt esélyem javítani. Ennek ellenére majdnem 8 tizeddel megelőztük a Caterhameket, ezzel nagyon elégedettek lehetünk. A csapat sokat fejlődött, és ismét szeretnénk mindenkit emlékeztetni arra, hogy ezt KERS nélkül értük el - ez jelentős tényező. Nagyon várom már a versenyt, remélhetőleg folytatni tudjuk ezt a remek munkát."
Charles Pic (20.): "Jól sikerült ez az időmérő, az a legfontosabb, hogy mindkét autónk a Caterhamek előtt végzett. Délelőtt viszont elég sok időt vesztettem a (Sergio) Pérezzel történt incidensem miatt, és nem sikerült megtalálnunk a megfelelő beállításokat a szabadedzés végére. Többet is kihozhattunk volna az időmérőből, a Q1 végén ráadásul forgalomba is kerültem. Bár nem tudtuk kihozni az autónkból a maximumot, összességében elégedett vagyok a végeredménnyel. A csapat számára fantasztikus ez az eredmény, ráadásul minden versenyen hasonló javulást mutatunk, ez nagy pozitívum. Most már a versenyre koncentrálunk: ma este átgondoljuk, mit kell tennünk ahhoz, hogy jó eredményt érhessünk el. Az egész csapatnak köszönettel tartozom a nagyszerű munkájukért."
Caterham
Vitalij Petrov (21.): "Nyilvánvalóan nem úgy alakult az időmérő, ahogy szerettük volna. Minden körömben meggyűlt a bajom a forgalommal, nem tudtam összerakni egy tiszta kört. Ettől eltekintve is egész hétvégén küszködtünk a gumikkal, ez látszódott a mai teljesítményünkön. A HRT pont rosszkor állt meg a pályán, Heikki és én is éppen a leggyorsabb körünket futottuk, de erre nem lehet felkészülni. El kell felejtenünk a mai napot, remélhetőleg holnap jobbak leszünk."
Heikki Kovalainen (22.): "Alulteljesítettünk ma, ilyen egyszerű. Volt egy tervünk, de nem jött be, és sem Vitalij, sem én nem tudtuk eléggé felmelegíteni a gumikat, hogy kihozhassuk belőlük a maximumot. Holnap új nap kezdődik: össze kell szednünk magunkat, és a versenyen jobb teljesítményt kell nyújtanunk, mint a mai időmérőn."
HRT
Pedro de la Rosa (23.): "Nem volt könnyű ez az edzés, és nem is sikerült tökéletesen, de már a az első köröm után tudtam, hogy ma sokkal jobb napunk lesz, mint tegnap. Éreztem, hogy a gumik jobban működnek. Egész hétvégén azzal küszködtünk, hogy felmelegítsük őket, és az időmérőn végre sikerült. Az aszfalt is melegebb lett, és az autó balanszán is javítottunk, bár a tapadás még mindig elég rossz. Remélhetőleg a holnapi versenyen is ilyen jónak érzem majd az autót, bár ezen a versenyen így is elég messze vagyunk a közvetlen ellenfeleinktől. Mindenesetre holnap a legtöbbet fogjuk kihozni magunkból, mindent beleadunk."
Narain Karthikeyan (24.): "Délelőtt elég nagy kihívást jelentett az autó vezetése, nehéz volt rendesen felmelegíteni a gumikat. Délutánra azonban sokat javult a helyzet, az aszfalt is melegebb lett. Az autóm és a gumik is sokkal jobban viselkedtek, sikerült néhány jó kört futnom. Szerintem az utolsó körökben tovább javulhattunk volna, de hirtelen megállt az autóm. Az üzemanyag-felvétellel volt problémánk, ezt most kivizsgáljuk, de a versenyen valószínűleg nem okoz majd gondot."