A szűk, kanyargós vonalvezetésű Hungaroringen hagyományosan nehezebb előzni, mint a pályák többségén, a Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) ezért úgy döntött, 2013-ban egy újabb DRS-zóna beiktatásával próbálja megkönnyíteni a versenyzők dolgát.
Az állítható hátsó szárnyak 2011-es bemutatkozása óta eddig lezajlott két versenyen csak egy DRS-zónát jelöltek ki a Hungaroringen, a célegyenesben. Idén közvetlenül utána, az 1-es és a 2-es kanyar közötti szakaszon is felcsaphatják majd a szárnyat a pilóták. Bár ez egy meglehetősen rövid egyenes, a támadó versenyzőnek az első előzési zónában talán sikerül annyira megközelítenie az előtte haladót, hogy a 2-es kanyarban sikeresen végrehajtsa a manővert.
A 2-es kanyarban egyébként sem ismeretlen látvány az előzés, a DRS előtti időkben például Lewis Hamilton itt hagyta maga mögött Mark Webbert 2009-ben, és később meg is nyerte a versenyt.
Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!
Ha még gyorsabban szeretne értesülni a Forma-1 legfrissebb fejleményeiről, vagy kíváncsi a kulisszák mögötti érdekességekre, kövessen minket a Twitteren, és figyelje az egész nap rendszeresen frissülő szürke dobozt a jobb oldali hasábban!