Miután tavaly történetének leggyengébb szezonját zárta, az 1990-es évek sikercsapata, a Williams személyi állományát erősítve igyekszik kimászni a gödörből. Versenyzőnek idéntől leigazolták a Ferraritól menesztett Felipe Massát, az előző szezonban technikai igazgatóvá a Benettont és a Renault-t vb-címekhez segítő Pat Symondsot nevezték ki, hétfőn pedig három új mérnök szerződtetését jelentették be.
A Force Indiától érkező Jakob Andreasen a műszaki stáb műveleti főnöke lesz, azzal a feladattal, hogy Symonds felügyelete mellett összehangolja a főhadiszálláson zajló fejlesztési munkát a csapat pályán folytatott tevékenységével. A menetdinamikai részleg élére az eddig a Mercedesnél dolgozó Craig Wilsont szerződtették le, míg a tesztcsapat vezetője Rod Nelson lesz, aki a Lotustól érkezik. A nagydíjhétvégék alatt ő fogja irányítani a csapat munkáját a Williams központjából elemzésekkel segítő távgarázst is.
Symonds szerint az új igazolások azt bizonyítják, hogy az istálló elkötelezte magát a fejlődés mellett, és rámenős stratégiával igyekszik megszerezni a legjobb szakembereket. „A már nálunk dolgozó tehetségeknek is lehetőséget biztosítunk, hogy magas beosztásban kamatoztathassák az adottságaikat" – tette hozzá. „Az előttünk álló szezonnak erős mérnöki stábbal vágunk neki, ezért izgatottan várom, hogy mire leszünk képesek együtt."
Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!
Ha még gyorsabban szeretne értesülni a Forma-1 legfrissebb fejleményeiről, vagy kíváncsi a kulisszák mögötti érdekességekre, kövessen minket a Twitteren, és figyelje az egész nap rendszeresen frissülő szürke dobozt a jobb oldali hasábban!