A hónap végén, várhatóan január 28-30. között, két egymást követő napon érkezik majd a McLaren és a Ferrari új autója, de azt még nem tudni, hogy melyik csapat rukkol elő hamarabb az új modellel. A wokingi csapat január 29-re bemutató rendezvényt szervez a főhadiszállására, míg az olaszok várhatóan csak multimédiás tartalmak formájában leplezik le az egyelőre 666-os kódnéven emlegetett versenyautót, a pontos dátum az összeszerelés függvényében derül majd ki.
Bár a Scuderia novemberben kinevezett csapatfőnöke, Maurizio Arrivabene az idén három győzelemmel is elégedett lenne, a La Gazzetta dello Sport arról számolt be, hogy a Ferrari fejlesztései jól haladnak.
„Optimista a hangulat azzal kapcsolatban, hogy az aerodinamikai hátrány nagy részét sikerült ledolgozniuk" – írta a lap. „Ez a motorokkal kapcsolatos politikai győzelemmel együtt javítani fogja a teljesítményt és a hatékonyságot, így visszafogott optimizmus érzékelhető a csapatnál."
Eközben olyan értesülések is napvilágot láttak, hogy 2015-ben a tavalyi négy helyett mindössze két teszt lesz a szezon során. Először májusban, a Spanyol Nagydíj helyszínén folytatják a munkát a csapatok a verseny után Barcelonában, majd júniusban ugyanígy járnak el a Red Bull Ringen, Ausztriában, ami új, nem tipikus teszthelyszín. Az idei versenynaptár 20, a tavalyi csak 19 futamot tartalmazott.
Ha még gyorsabban szeretne értesülni a Forma-1 legfrissebb fejleményeiről, vagy kíváncsi a kulisszák mögötti érdekességekre, kövessen minket a Twitteren, és figyelje az egész nap rendszeresen frissülő szürke dobozt a jobb oldali hasábban!