German Formula One driver Nico Rosberg of Mercedes AMG steers the new F1 W06 during the training session for the upcoming Formula One season at the Jerez racetrack in Jerez de la Frontera, Southern Spain, 01 February 2015. Photo: Peter Steffen/dpa
Vágólapra másolva!
A Mercedes valószínűleg tényleg nem hajtotta ki magát a héten, de attól, hogy kevesebb kilométert tett meg, a Ferrari sem volt kevésbé megbízható. Összesített legjobb köridők és minden más statisztika az első teszthétről.
A 2015-ös előszezon első teszthetében a Ferrari érte a legjobb időeredményeket, és a Mercedes tette meg a legtöbb kört. Ez még nem feltétlenül jelenti azt, hogy az előbbi a leggyorsabb, az utóbbi pedig a legmegbízhatóbb; ami azt illeti, a Mercedes valószínűleg nem hajtotta ki magát, a Ferrarinak pedig – jóllehet, nem futott annyi kilométert – látszólag kevesebb műszaki hibája volt.
Kimi Räikkönen és Sebastian Vettel időeredményei láttán sokan a homlokukat ráncolták, s bár a szakértők többsége a Mercedes-uralom folytatására számít, a Ferrari motorjának teljesítménye és gázreakciója az érintettek szerint tényleg érezhetően fejlődött. A Renault potenciáljára egyáltalán nem derült fény, az első támpontokat mégis megkaptuk az idei erőviszonyokra vonatkozóan, úgyhogy érdemes áttekinteni a teszt fontosabb statisztikáit. Íme:
Ha még gyorsabban szeretne értesülni a Forma-1 legfrissebb fejleményeiről, vagy kíváncsi a kulisszák mögötti érdekességekre, kövessen minket a Twitteren, és figyelje az egész nap rendszeresen frissülő szürke dobozt a jobb oldali hasábban!
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!