A magyar csapat eredményei:
Aranyérem
0
Ezüstérem
0
Bronzérem
1
HUNPásztor Flóra
14:05VívásYun-Jia Zhang-Flora Pasztor
HUNFucsovics Márton
14:45TeniszMarton Fucsovics-Rafael Nadal
HUNAndrásfi Tibor
15:05VívásGrabiel Lugo-Tibor Andrasfi
HUNSiklósi Gergely
15:30VívásNeisser Loyola-Gergely Siklosi
HUNMarozsán Fábián
15:45TeniszFabian Marozsan-Ugo Humbert
HUNPupp Réka
16:50CselgáncsGefen Primo-Reka Pupp
HUNHámori Luca
17:22ÖkölvívásGrainne Walsh-Ana Hamori
HUNMagyarország
19:30VízilabdaFranciaország-Magyarország
NyílNyíl
Vágólapra másolva!
Újra kell írni az időmérést kezelő szoftvert, de a munkát még nem kezdték el, ezért a Spanyol Nagydíjig biztosan marad az eddig ismert F1-es időmérő.

Derült égből villámcsapásként érkezett a hír, hogy az idén felborítják az F1-es időmérő eddig nagyrészt elfogadott rendszerét, és egy új, a szabályalkotók reménye szerint kiszámíthatatlanabb lebonyolítási szisztéma lép életbe. Az ötlet viszont annyira új, hogy az F1-es időmérés szoftverének fejlesztőivel sem konzultáltak előre, így időre van szükség, mire újraírják a kulcsfontosságú programokat.

„Az új időmérőt nem vezetjük (még) be, mert nem tudunk mindennel időre elkészülni” – nyilatkozta Bernie Ecclestone az Independentnek. „Már az idei év elején szerettük volna megvalósítani, de nem lesz kész minden szoftver a határidőre. Az időmérőt érintő változások így várhatóan Spanyolországban jelennek meg. Ausztráliában még a régi időmérőt tartjuk meg. Minden szoftvert újra kell írni, ez nem könnyű feladat.”

Barcelonában jöhet először a forradalmasított időmérő Forrás: DPPI media/Francois Flamand

Az FIA korábban azt kommunikálta, hogy az új rendszert „akár már” 2016-ban is bevezethetik, de az időmérés a FOM, vagyis Ecclestone-ék feladata, ők viszont nem egyeztettek a fejlesztőkkel, amíg a döntés meg nem született a változásról. Az F1 ügyvezetője azt is elismerte, hogy ő még messzebb ment volna az időméréssel kapcsolatos reformok tekintetében. Ha rajta múlt volna, időbüntetésekkel borította volna fel a rajtrácsot.

„Végül is, nem az lett, amit én akartam. Én azt próbálom elérni, hogy a rajtrács összezavarodjon, így az időmérőn leggyorsabb srác nem indulhat a pole-ból, hogy aztán meglógjon, hiszen

– tette fel a kérdést, bár azt nem indokolta meg, hogy az F1 1950 óta tartó történetében ez miért most lett égető probléma. A Reutersnek viszont kijelentette, hogy a döntés révén magabiztosabban vár jó versenyeket az idén.

Ecclestone elárulta, ő legszívesebben érintetlenül hagyta volna az időmérőt, de az előző verseny eredményei alapján büntetéseket adott volna a helyezetteknek, így a ranglistákon megőrizhették volna a pole pozíciójukat, de a sorrendben mégis hátrébb kerültek volna, és a futamon is kihívások vártak volna rájuk. A brit üzletember viszont úgy véli, az új rendszer révén is olyan hatást érnek el, mintha mindig esős időmérőt rendeznének.

Szavazzon!

Jó ötlet a folyamatos kieséses időmérő?

Ha még gyorsabban szeretne értesülni a Forma-1 legfrissebb fejleményeiről, vagy kíváncsi a kulisszák mögötti érdekességekre, kövessen minket a Twitteren, és figyelje az egész nap rendszeresen frissülő szürke dobozt a jobb oldali hasábban!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!