A magyar csapat eredményei:
Aranyérem
0
Ezüstérem
0
Bronzérem
1
HUNMárton Anna
09:00VívásAnna Marton-Katherine Paredes
HUNPusztai Liza
11:15VívásLiza Pusztai-Michela Battiston
HUNSzűcs Luca
11:15VívásMartina Criscio-Luca Szucs
HUNKovács Richárd
12:20ÖkölvívásHarrison Garside-Richard Kovacs
HUNDósa Dániel
13:05VívásDaniel Dosa-Abdelrahman Tolba
HUNMagyarország
20:05VízilabdaMagyarország-Kanada
HUNMagyarország
21:00KézilabdaArgentína-Magyarország
NyílNyíl
Vágólapra másolva!
Tényleg megdőlhet a körrekord az F1-es Magyar Nagydíjon, mivel az újraaszfaltozott pályán a csapatok lágy, sőt szuperlágy gumikkal lépnek majd pályára. A közepes nem kell nekik.

A körrekord megdőlését sem tartja kizártnak a Pirelli a jövő hétvégi F1-es Magyar Nagydíjon, amelyet először rendeznek meg az újraaszfaltozott Hungaroringen. Ezt a csapatok gumiválasztása is segíti, mert a versenyzőknek 7-9 szett áll majd rendelkezésre a szuperlágy keverékből, amely a második leglágyabb az összes változat közül.

A Ferrari kifejezetten bevállalós volt, Sebastian Vettelnek és Kimi Räikkönennek is 9-9 szuperlágy szettet kért, a Mercedes pilótái viszont 1-1 szuperlágyat beáldoztak 1-1 lágyért. A Haas kivételével a többiek a csapaton belül egyforma elosztást kértek, de az eltérés várhatóan az amerikai istállónál is csak az edzésprogramot befolyásolja majd.

A tavalyi futamot megnyerő Vettel, közepes keverékű gumikkal az autóján Forrás: Hungaroring média

Esteban Gutiérrez, Nico Hülkenberg és Sergio Pérez is kap két szett közepes keverékű gumit, gyaníthatóan pénteken próbálgatnak majd ezekkel valamit, de extrém esetben akár sajátos versenytaktikát is kidolgozhatnak a közepes keverékű gumik segítségével. Különösen, hogy úgy tűnik, a Force India az idén elvesztette hagyományos előnyét a gumik menedzselése terén.

A többiek elsősorban a nyers tempóra hajtanak majd, hiszen a Hungaroringen egy jó rajthely nagyon fontos, és az első néhány kanyarban is sok helyet lehet javítani. Amennyiben nyárias marad az időjárás, az első 10 versenyző valószínűleg szuperlágy gumival rajtol majd, de a középmezőnyben előfordulhat, hogy mások elnyújtják az első etapjukat, és megpróbálnak egy esetleges Safety Car fázisból előnyt kovácsolni.

Így választottak gumit a versenyzők a Magyar Nagydíjra Forrás: Pirelli

Ha még gyorsabban szeretne értesülni a Forma-1 legfrissebb fejleményeiről, vagy kíváncsi a kulisszák mögötti érdekességekre, kövessen minket a Twitteren, és figyelje az egész nap rendszeresen frissülő szürke dobozt a jobb oldali hasábban!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!