A Red Bull Brazíliában is megpróbálhat cselezni a gumikkal
![Forma-1, Brazil Nagydíj, gumik, gumiválasztás, grafika](https://cdn.origo.hu/2024/02/GLNWG9Y5nFN0Pj00EPL-2BGGl0jKjsiLx2HZxFrsbfc/fill/1347/758/no/1/aHR0cHM6Ly9jbXNjZG4uYXBwLmNvbnRlbnQucHJpdmF0ZS9jb250ZW50L2UxNmQzZTA2MzRhOTRjMDQ4ZjNjMzYyYjMxOGM3NDlh.webp)
A másfél hét múlva következő Brazil Nagydíjra a paletta három legkeményebb keverékéből állíthatták össze tizenhárom gumiszettjüket a versenyzők, de a Pirelli ezúttal nagyon hasonló listát kapott mindenkitől. A kemény típusból nem meglepő módon alig rendeltek, ebből mindenki csak egy garnitúrát fog kapni, kivéve Kimi Räikkönent, Esteban Gutiérrezt, valamint a Force India párosát, akik kettőt.
Räikkönen és Gutiérrez cserébe a közepes keverékből használhat eggyel kevesebbet, mint a csapattársuk. A tapadós lágy abroncsokból jellemzően 7-9 szettje lesz a versenyzőknek.
Ami az élmezőnyt illeti, a Ferrari és a Mercedes kvázi egyformán taktikázhat – Räikkönennek és Sebastian Vettelnek vélhetően csak az edzésprogramját érinti előzetesen a különbség –, míg a Red Bull versenyzői 7/5/1 leosztásban kértek a három gumikeverékből. Az ő esetükben tehát nagyobb annak a valószínűsége, hogy kiforralnak valamilyen cselt, és az előző versenyekhez hasonlóan esetleg alternatív taktikával próbálkoznak.
A Brazil Nagydíj helyszínén, az interlagosi pályán a lassú kanyarok dominálnak, és a hátsó gumik vannak kitéve nagyobb terhelésnek, azok közül is a jobb oldali.
Ha még gyorsabban szeretne értesülni a Forma–1 legfrissebb fejleményeiről, vagy kíváncsi a kulisszák mögötti érdekességekre, kövessen minket a Twitteren, és figyelje az egész nap rendszeresen frissülő szürke dobozt a jobb oldali hasábban!