A Renault azt tervezi, hogy két lépcsőben fejleszteni fogja a motorját a következő hónapokban, amelynek kigyúrt változatát a júniusi Kanadai Nagydíjon vethetik be. A Red Bullnál viszont tisztában vannak vele, hogy ettől önmagában nem fogják utolérni a Ferrarit és a Mercedest, nekik is javítaniuk kell a kasztnin.
Eltérő beállításokat használtak Kínában
Marko méltatta Verstappent, aki az időmérőn motorhibából kifolyólag kiesett a Q1-ben, de a mezőny végéről pillanatok alatt felkapaszkodott az élboly mögé, majd egészen a dobogóig masírozott.
"Az volt a legmegdöbbentőbb, hogy az első körben nem csupán megelőzte a fél mezőnyt, még számolta is, hány autó mellett ment el: pontosan kilenc mellett. Max elképesztően jól képes átlátni a versenyt" - dicsérte a pilótáját.
Elárulta ugyanakkor, hogy az ő autóját vizes körülményekre lőtték be, míg Ricciardo beállításait száraz pályához,
ami megmagyarázza, miért ment jól annyira a holland a táv elején, és miért kapott új erőre az ausztrál a leintéshez közeledve, megtámadva csapattársát. A bokszból nem fogták vissza őket.
"Tudjuk, hogy a pilótáinkban van felelősségérzet, ezért hagytuk őket szabadon versenyezni egymással - mondta Marko. - Ricciardo előzhetett volna, kérdezte is a csapattól, hogyan tudná a legjobban kihasználni a rendelkezésre álló energiát, hogy a legnagyobb teljesítményt sajtolja ki az akkumulátorból."