Meglehetősen széles skálán változik a Liberty első évi tevékenységének megítélése az F1 élén – a leváltott Bernie Ecclestone véleménye az, hogy még semmit sem csináltak, másoknak viszont tetszenek az új tulajdonos első eredményei.
A Liberty Media kereskedelmi igazgatója, Sean Bratches érthető módon utóbbiak táborát gyarapítja, a jövőbeli terveiket azonban nem akarja kiteregetni, amíg nincsenek tálalásra kész állapotban.
„Nagyra törő terveink vannak a sportágban. Ez nem úgy megy, hogy átbillentünk egy kapcsolót és minden magától működik. Befektetéseket kell tennünk, azokat gondozni kell, majd piacra vinni.
Lesznek további bejelentéseink, változtatásaink és a szurkolókat is jobban be akarjuk vonni a folyamatba"
– idézte Bratchest a RACER.
„Még dolgozunk a további terveken, egyébként sem azért fizetnek, hogy a jövőképünket ecseteljem. Keményen dolgozunk, amikor közlendők lesz, tájékoztatni fogunk róla. Biztosíthatok mindenkit, hogy éjjel-nappal dolgozunk a sportág nagyszerűvé tételén. Hisszük, hogy óriási lehetőség rejlik benne."
A Liberty céljai közé tartozik többek között a csapatok költségeinek csökkentése és a kiszámíthatatlanabb versenyek megteremtése.
A versenyközvetítést szintén meg akarja reformálni a Liberty, ezen a téren, illetve a közösségi média használatában már tettek előrelépéseket.
A RACER úgy tudja, a Liberty a karácsony előtti hetekben egy vaskos dokumentumban mutatta meg a csapatoknak a jövőre vonatkozó terveit. Ezekhez azonban nem ragaszkodnak foggal-körömmel, inkább vitaindítónak szánják.