Vágólapra másolva!
Meglepetésre a gyári Renault istálló pilótája, Carlos Sainz is gyorsabb volt a Ferrari és a Mercedes pilótáinál a Mexikói Nagydíj második tréningjén. Sebastian Vettelt nem ez nyomasztja.

Sorsdöntő lehet az idei világbajnokság végkimenetele szempontjából a hétvégén zajló Mexikói Nagydíj, hiszen, ha Lewis Hamilton legalább a 7. helyezett lesz, Sebastian Vettel biztosan elveszíti az egyéni trófeáért zajló csatát, míg a Mercedesnek 20 ponttal kell növelnie az előnyét, ha már Mexikóban ünnepelnék a konstruktőri világbajnoki címet.

Ehhez képest a Red Bull és a gyári Renault istálló pilótái is versenyképesebbnek tűnnek náluk, Vettel egy ezredmásodperccel lassabbnak bizonyult a 3. helyezett Carlos Sainznál, de nem ez volt a fő problémája.

Forma-1, Mexikói Nagydíj, Sebastian Vettel
Forma-1, Mexikói Nagydíj, Daniel Ricciardo
Forma-1, Mexikói Nagydíj, Lewis Hamilton
Forma-1, Mexikói Nagydíj, Sebastian Vettel, Ferrari
Forma-1, Mexikói Nagydíj, Brendon Hartley, Toro Rosso
Forma-1, Mexikói Nagydíj, Valtteri Bottas, Mercedes
Forma-1, Mexikói Nagydíj, Sergio Pérez, Force India
Forma-1, Mexikói Nagydíj, Lewis Hamilton, Mercedes
Forma-1, Mexikói Nagydíj, Daniel Ricciardo
Forma-1, Mexikói Nagydíj, Szergej Szirotkin, Williams
Forma-1, Mexikói Nagydíj, Lando Norris, McLaren
Forma-1, Mexikói Nagydíj, Daniel Ricciardo, Red Bull
Forma-1, Mexikói Nagydíj, Lewis Hamilton, Mercedes
Forma-1, Mexikói Nagydíj, Kimi Räikkönen, Ferrari
Forma-1, Mexikói Nagydíj, Kevin Magnussen, Haas
Forma-1, Mexikói Nagydíj, Max Verstappen, Red Bull
Forma-1, Daniel Ricciardo, Red Bull Racing, Mexikói Nagydíj
Forma-1, Lewis Hamilton, Mercedes-AMG Petronas, Mexikói Nagydíj
Forma-1, Florent Gooden, DPPI, Mexikói Nagydíj
Forma-1, Mattia Binotto, Scuderia Ferrari, Mexikói Nagydíj
Forma-1, Pierre Gasly, Scuderia Toro Rosso, Mexikói Nagydíj
Forma-1, Pirelli gumi, Mexikói Nagydíj
Forma-1, Romain Grosjean, Haas F1 Team, Mexikói Nagydíj
Forma-1, Sebastian Vettel, Scuderia Ferrari, Mexikói Nagydíj
Forma-1, Sebastian Vettel, Scuderia Ferrari, Mexikói Nagydíj
Forma-1, Valtteri Bottas, Mercedes-AMG Petronas, Mexikói Nagydíj
Forma-1, Kimi Räikkönen, Scuderia Ferrari, Mexikói Nagydíj
Forma-1, Lando Norris, McLaren Racing, Mexikói Nagydíj
Forma-1, Lewis Hamilton, Mercedes-AMG Petronas, Mexikói Nagydíj
Forma-1, Marcus Ericsson, Alfa Romeo Sauber, Mexikói Nagydíj
Forma-1, Sebastian Vettel, Scuderia Ferrari, Mexikói Nagydíj
Forma-1, Szergej Szirotkin, Williams Racing, Mexikói Nagydíj
Forma-1, Kimi Räikkönen, Scuderia Ferrari, Mexikói Nagydíj
Forma-1, Lewis Hamilton, Mercedes-AMG Petronas, Mexikói Nagydíj
Forma-1, Paul Ripke, Valtteri Bottas, Mercedes-AMG Petronas, Mexikói Nagydíj
Forma-1, Sebastian Vettel, Scuderia Ferrari, Max Verstappen, Red Bull Racing, Mexikói Nagydíj

„Szerintem ez a pálya a legkevésbé érzékeny a motorerőre, nagyjából várható volt, hogy a Red Bull nagyon versenyképes lesz – mondta Vettel a Sky Sportsnak. – Nem hiszem, hogy nekünk volt tiszta körünk, úgyhogy a Renault-k előtt kellett volna lennünk. Szerintem mindenki a határon van a gumik terén, próbáljuk rábírni őket, hogy kevésbé csúszkáljanak, talán a két Red Bullt kivéve.”

A Red Bullnál arra számítanak, hogy a Ferrarik és a Mercedesek a szokásosnál kevesebbet gyorsulnak az időmérőre,

ezért optimisták, hogy marad valami Verstappen pénteki, 1,2 másodperces előnyéből az időmérő végére is. Az időmérő másik nagy kérdése, hogy az élcsapatok bevállalják-e az ultralágy gumikat a Q2-ben azért, hogy megszabaduljanak a hiperlágy gumis első etap kényszerétől, de a Pirelli szerint ezek annyival gyorsabbak, hogy a csapatok nem kockáztatnak majd ultralágyakkal.

Forma-1, Mexikói Nagydíj, Sebastian Vettel
Forma-1, Mexikói Nagydíj, Daniel Ricciardo
Forma-1, Mexikói Nagydíj, Lewis Hamilton
Forma-1, Mexikói Nagydíj, Sebastian Vettel, Ferrari
Forma-1, Mexikói Nagydíj, Brendon Hartley, Toro Rosso
Forma-1, Mexikói Nagydíj, Valtteri Bottas, Mercedes
Forma-1, Mexikói Nagydíj, Sergio Pérez, Force India
Forma-1, Mexikói Nagydíj, Lewis Hamilton, Mercedes
Forma-1, Mexikói Nagydíj, Daniel Ricciardo
Forma-1, Mexikói Nagydíj, Szergej Szirotkin, Williams
Forma-1, Mexikói Nagydíj, Lando Norris, McLaren
Forma-1, Mexikói Nagydíj, Daniel Ricciardo, Red Bull
Forma-1, Mexikói Nagydíj, Lewis Hamilton, Mercedes
Forma-1, Mexikói Nagydíj, Kimi Räikkönen, Ferrari
Forma-1, Mexikói Nagydíj, Kevin Magnussen, Haas
Forma-1, Mexikói Nagydíj, Max Verstappen, Red Bull
Forma-1, Daniel Ricciardo, Red Bull Racing, Mexikói Nagydíj
Forma-1, Lewis Hamilton, Mercedes-AMG Petronas, Mexikói Nagydíj
Forma-1, Florent Gooden, DPPI, Mexikói Nagydíj
Forma-1, Mattia Binotto, Scuderia Ferrari, Mexikói Nagydíj
Forma-1, Pierre Gasly, Scuderia Toro Rosso, Mexikói Nagydíj
Forma-1, Pirelli gumi, Mexikói Nagydíj
Forma-1, Romain Grosjean, Haas F1 Team, Mexikói Nagydíj
Forma-1, Sebastian Vettel, Scuderia Ferrari, Mexikói Nagydíj
Forma-1, Sebastian Vettel, Scuderia Ferrari, Mexikói Nagydíj
Forma-1, Valtteri Bottas, Mercedes-AMG Petronas, Mexikói Nagydíj
Forma-1, Kimi Räikkönen, Scuderia Ferrari, Mexikói Nagydíj
Forma-1, Lando Norris, McLaren Racing, Mexikói Nagydíj
Forma-1, Lewis Hamilton, Mercedes-AMG Petronas, Mexikói Nagydíj
Forma-1, Marcus Ericsson, Alfa Romeo Sauber, Mexikói Nagydíj
Forma-1, Sebastian Vettel, Scuderia Ferrari, Mexikói Nagydíj
Forma-1, Szergej Szirotkin, Williams Racing, Mexikói Nagydíj
Forma-1, Kimi Räikkönen, Scuderia Ferrari, Mexikói Nagydíj
Forma-1, Lewis Hamilton, Mercedes-AMG Petronas, Mexikói Nagydíj
Forma-1, Paul Ripke, Valtteri Bottas, Mercedes-AMG Petronas, Mexikói Nagydíj
Forma-1, Sebastian Vettel, Scuderia Ferrari, Max Verstappen, Red Bull Racing, Mexikói Nagydíj

Vettel a pénteki napot „érdekesnek" nevezte a Ferrari szempontjából, kipróbáltak kétféle padlólemezt. ás ahogy már korábban is tették, inkább félretették az új alkatrészt.

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!