Hülkenberg a 11. helyről kezdte a futamot, mindössze egy pozíciót kellett volna tehát csak javítania, hogy pontot szerezzen, ez azonban motorgondok és az autó vezethetősége miatt sem valósulhatott meg. „Az autót ma is igen nehéz volt vezetni, egyáltalán nem éreztem úgy, hogy összeállt volna, küzdöttem az első és a hátsó tengellyel is, és egyszerűen nem volt meg a tempóm” – nyilatkozta a német.
Ilyen dolgok mellett az ember nem számíthat túl sokra. A verseny elejétől gondunk volt a motorvezérléssel is, ami miatt körönként 3 tizedet veszítettem. Ez is trükkössé tette a dolgokat."
Cyril Abiteboul, a Renault sportprogramjának igazgatója is elismerte, hogy eddig jócskán elmaradtak a kitűzött céloktól az idén,
amelyek a szezon előtt úgy szóltak, hogy a Renault-nak meg kell szilárdítania a helyét, mint a mezőny negyedik legerősebb csapata, valamint önerőből legalább egy dobogós helyezést is össze kell hoznia.
Ami a futamot illeti, Abiteboul is a motorproblémát nevezte meg az elmaradt pontszerzés fő okaként. „Nicóval a pontszerzést céloztuk meg, de mivel biztonsági üzzemmódban kellett használnunk a motort és csak nagyon kis előnyünk volt a lágy gumin rajtolókkal szemben, nem tudtuk működésre bírni a stratégiánkat."