Egy ideig még biztosan nem lesz hivatalos az első Stájer Nagydíj végeredménye, mivel a Daniel Ricciardo révén a nyolcadik helyet megszerző Renault óvást nyújtott be a hatodik és a hetedik helyen végző Racing Point ellen.
A franciák a sportszabályzat arra vonatkozó pontjának megsértése miatt folyamodtak ehhez a lépéshez, amely kimondja, hogy az autónak bizonyos alkatrészeit nem lehet külső beszállítótól megvásárolni,
annak szellemi tulajdona az adott csapaté kell, hogy legyen, vagy ha egy harmadik félnek adják át ezen alkatrészek tervezését, az nem lehet egy másik csapat, vagy egy másik csapatnak ilyen alkatrészeket gyártó fél.
A Racing Point idei autója már a februári barcelonai teszteken is nagy felzúdulást keltett, mivel több rivális szerint az a 2019-es Mercedes másolata. Andy Green, a Racing Point technikai igazgatója nem is tagadta, hogy a W10-est vették idei autójuk alapjául, annak tervezését azonban teljes mértékben a saját embereikkel végezték. Az FIA sem talált semmilyen szabálytalanságot a csapatnál.
Hosszas tanácskozás után a felügyelők úgy döntöttek, hogy hosszabb vizsgálatot folytatnak, mivel a Renault konkrét alkatrészt, a Racing Point első és hátsó fékhűtőjét is megnevezett, mint szerintük szabálytalan elemet.
Az FIA ezért arra kérte a Mercedest, hogy biztosítson számukra első és hátsó fékhűtőt a 2019-es autójáról, hogy összehasonlíthassák azt a Racing Point által használttal.
A szövetség egyúttal lefoglalta a kérdéses elemeket Sergio Pérez és Lance Stroll Stájer Nagydíjon használt RP20-asáról. Mindez azt jelenti, hogy a mai napon biztosan nem születik döntés, mivel értelemszerűen a Mercedesnél Spielbergben nem áll rendelkezésre a 2019-es autó, így várhatóan a következő napokban lesz ítélet.