Újabb fontos igazolást erősített meg az Aston Martin, ami leigazolta a Mercedestől az aerodinamikai részleg igazgatóját, Eric Blandint. A szakember 2002-ben kezdett dolgozni a Red Bull Racing jogelődjénél, a Jaguar Racingnél, majd 2009 végéig az energiaitalos csapatot is erősítette, ekkor alig másfél évre a Ferrarihoz szegődött.
2011 májusában visszatért az Egyesült Királyságba, és a Mercedesnél vállalt munkát, először aerodinamikai főmunkatársként, majd 2017-től igazgatóként számítottak rá. Blandin az Aston Martin toborzási folyamatának újabb fontos eleme,
több csapattól is elcsábítottak már rutinos szakembereket, köztük Dan Fallowst a Red Bulltól.
„Megerősítjük, hogy Eric Blandin jövőre megkezdi a munkát az Aston Martin Cognizant Formula 1-csapatnál – nyilatkozta a vállalat szóvivője. – A munkába állás pontos ideje egyelőre nincs megerősítve. A váltás a Mercedes AMG F1-csapat és köztünk barátságos lesz” – tette hozzá.
Utóbbi nem meglepő, mivel a Mercedes és az Aston Martin a motorszállítás mellett a szélcsatorna használata és a karosszériafejlesztés terén is együttműködik az F1-ben, a két vállalat tulajdonosi körében is van átfedés, ráadásul a Mercedesnek problémát okoz, hogy a költségplafon alatt maradjanak, így lehetséges, hogy számukra is kapóra jön Blandin átigazolása.
A The-Race.com értesülése szerint Blandin még mindig a világbajnoki címvédőnél dolgozik, de a későbbiek folyamán kényszerszabadságra küldik, hogy kivonják őt a szenzitív munkafolyamatokból, és várhatóan 2022 vége előtt szabadon igazolhatóvá válik, így nagyjából Fallows érkezésekor ő is munkába állhat.
A Racing Point átnevezése révén az Aston Martin idén tért vissza a nagydíjversenyzésbe, Lawrence Stroll célja az, hogy a következő évek során a világbajnoki cím megnyerésére alkalmas istállóvá faragja a silverstone-i alakulatot, ennek érdekében bővítik a szakembergárda létszámát és felkészültségét is, valamint új gyárat is elkezdtek építeni.