Ezen módosítások részeként a csapatok „ideiglenes javításokat" végezhetnek az erőforrásaikon, hogy biztosítsák azok túlélését.
A frissített Műszaki Szabályzat szerint „a motoralkatrész sérülését vagy meghibásodását követően, azonos, vagy kompozit anyagból készült, folt formájában történő javítására irányuló kérelmek akkor fogadhatók el, ha az csak helyi és minimális".
Emellett az FIA megengedte, hogy a Parc Fermében egy darab erőforrást lecseréljenek „egy újabb specifikációra", amennyiben az alkatrészek az adott autó alkatrészeiből származnak.
Korábban a hajtóművek alkatrészeinek cseréje Parc Fermé körülmények között rajtbüntetést vont maga után.
Továbbra is érvényben maradnak viszont a meghajtás alkatrészeinek a kiosztására vonatkozó szabályok.
Az FIA lefektette az újfajta büntetés kiszabásának alapjait
Az FIA egy frissítést is kiadott, arra vonatkozóan, amennyiben az adott autónak „veszélyes a felépítése", ilyenkor lehetővé teszi számukra a szervezet, hogy különféle döntéseket, módosításokat hozzanak az autók pattogásának a kiküszöbölésére. Korábban műszaki utasítást közöltek, amely figyelmeztette a csapatokat, hogy elkezdik figyelni az autók pattogásának a mértékét. Mostantól a szabályozás tükrözi az FIA azon szándékát, hogy ezeket az autóbiztonsági döntéseket egy versenyhétvégén, az adatgyűjtési folyamat során hozzák meg.
A szabályzat most így szól:
A felügyelők megtilthatják azon jármű részvételét a versenyhétvégén, amelynek konstrukciója veszélyesnek minősül. Amennyiben erre vonatkozó információ kiderül, azonnali hatállyal életbe léphet a versenyből való kizárás.
Üzemanyag, hátsó szárny és tükör módosítások is következnek
A szezon korábbi, melegebb versenyein az üzemanyag-hűtéssel kapcsolatos aggodalmak miatt
a csapatok mostantól 20°C-ra csökkenthetik az üzemanyag hőmérsékletét, hogy megbirkózzanak a hőséggel.
Az FIA hozzátette, hogy új üzemanyag-áramlásmérőket kell használni az üzemanyag hőmérsékletének ellenőrzéséhez. A hátsó szárny rugalmassági tesztjein végrehajtott változtatások közé tartozik a hátsó vezető szárny elhajlásának a mértékének növelése, amely mostanra 2 mm-ről 3 mm-re nőtt, valamint a hátsó szárny alatti kisebb szárnyak (amelyek felelősek a légáramlásért) rugalmassági tesztjének módosítása.
Ezeknek a szárnylapok a dőlésszöge mostantól nem lehet nagyobb, mint 3 mm (a korábbi 5 mm-hez képest), és az alkalmazott két 150 Newtonos terhelés (korábban egy 60 Newton-os terhelés) a szárny szélesebb szakaszán fog áthaladni.
Az FIA megerősítette, hogy egy 85 mm-es átmérőjű gömbszelvényt vezettek be, amelyről a csapatoknak kell gondoskodniuk, hogy az ne férhessen át a DRS-nyíláson nyitott állapotban.
Az istállóknak továbbá jelzővonalakat is fel kell festeniük a hátsó szárnyaikra, amelyeket az autó fedélzeti kamerái vesznek, hogy figyeljék a hátsó szárny elhajlási szögét.
A jobb láthatóság érdekében az autók tükreire vonatkozó előírásokat is módosították, és bővültek a gumitesztekre vonatkozó szabályok is.
További módosítás, hogy a pilóták sajtótájékoztatója visszatért a csütörtöki napra, és „23 órával az első szabadedzés kezdete előtt kell lezajlania".
Forrás