2018 elején döntött úgy a Silverstone Circuit, hogy 1996-ot követően ismét felújításra szorul az ikonikus pálya, azonban az Aggregate Industries által elvégzett munkálatok ellenére a júliusi Forma-1-es nagydíjon Lewis Hamilton „kidobott pénznek" és „a valaha volt legrosszabb munkának" nevezte a műveletet, de például Carlos Sainz is panaszkodott az egyenetlen aszfaltra.
Az augusztus végi MotoGP hétvégét a szabadedzéseken történt kicsúszásokért (akik közül a lábát törő Tito Rabat balesete volt a legsúlyosabb) az új, töredező, bevizesedő, hepehupás burkolatot hibáztatták, és a vasárnapi futamot már egyik kategóriában sem rendezték meg a Nemzetközi Motor Szövetség döntése után. A bírósági papírok szerint a versenyek törlése egy legalább 3,5 millió fontos bevétel kiesését jelentette a silverstone-iaknak.
2019 nyarán újabb felújításra szorult a pálya, ezúttal már a Tarmac Trading Kft. által. A törölt futamok, a plusz felújítási költségek, valamint a jogi költségek összesen több, mint 8 millió fontot (3,7 milliárd forintot) tesznek ki, Silverstone ekkora összegre pereli be az Aggregate Industriest.