Aggasztóan sűrűn téved a stratégiával a Ferrari. Az előző versenyen azzal váltak nevetség tárgyává, hogy a leggyorsabb kör búnuszpontjában reménykedve az utolsó előtti körben kihívták kerékcserére Charles Leclerc-t, aki a friss gumin nemhogy nem futotta meg a leggyorsabb kört, időbüntetést kapott bokszutcai gyorshajtásért (tegyük hozzá, szenzorhiba miatt), így egy pozícióval hátrébb ért célba, mintha bekocsikázott volna ötödikként.
A csapatfőnök nem ért egyet azokkal, akik szerint túl sokszor tévednek. „Úgy vélem, a kívülállóknak a szezonban sokszor volt olyan érzete velünk kapcsolatban, ami nem felelt meg a valóságnak" – mondta Mattia Binotto.
Azt hiszem, időnként nem is hibáztunk, hiába tűnt hibának az adott lépés.
Carlos Sainz inkább azt emelte ki, hogy könnyebb a bakikra emlékezni, mint a sikert hozó lépésekre.
„Nehéz megmondani, mikor kellett volna bátrabbnak vagy óvatosabbnak lennünk. Egyesével kell megnézni és értékelni az eseteket. Lehet, hogy valamikor tökösebbnek, máskor kicsit elővigyázatosabbnak kellett volna lennünk. Nekem az számít, hogy folyamatosan javuljunk és megtaláljuk a módját a jó döntéseknek" – nyilatkozta.
Idén sokszor döntöttünk jól, mégsem mondta senki, hogy ó, a helyes döntést hoztuk meg, nem gratuláltak.
„Ugyanakkor volt néhány, nevezzük úgy, utólag szemlélve rossz döntés, amiért heves bírálatok értek. A Ferrarinál ez kemény. A McLarennél, a Toro Rossónál vagy a Renault-nál egy nagy hiba után senki sem hánytorgatta fel és kritizált annyira, mint ahogy a Ferrarival teszik."
Utóbbi mondatával karrierje előző csapataira utalt.