A látványos kameramegoldást először a 2021-es Belga Nagydíjon próbálták ki, s eddig csak egy sisakgyártó cégnél (Bell) állt rendelkezésre a megoldás, az idei szezontól már az összes sisakmárka alkalmazhatja, miután az F1 beszállítói szerződést kötött a gyártóval, az olasz Racing Force Grouppal. Sőt, muszáj is lesz, mivel a 2023-as szabályokba belefoglalták a sisakkamera kötelező használatát.
A speciális kamera, amit a sisakba helyeznek, mindössze 1,43 grammot nyom (tavaly még 2,5 gramm volt), 8 milliméteres átmérőjű, és már megkapta az FIA szükséges jóváhagyását, vagyis kellően biztonságosnak minősítették.
A sisakkamerán keresztül a közvetítések során a pilótafülkében ülve figyelhetjük a versenyzők kormánymozdulatait és fejmozgását, emellett arról is képet kapunk, mennyi mindent állítgatnak menet közben a kormányon.