A Ferrari, mint az F1 legerősebb csapata még az 1980-as években érte el, hogy az új szabályok megalkotásánál vétójoga legyen, amennyiben úgy érzik, hogy a tervezett változtatások nem a Forma-1 - és persze nem a Ferrari - javát szolgálják.
2019-ben az ún. Concorde Egyezmény megújítása során a Ferrari nem élt a vétóval, nem úgy, mint 2015-ben, amikor a külső motorszállítókkal szembeni 12 millió dolláros költségplafont próbálták bevezetni.
"A Ferrari a múltban soha nem használta a vétót csak azért, mert nem volt elégedett a Bizottság munkájával, még akkor sem, ha nem mindig egyeztek az érdekeink és az álláspontjaink. Véleményem szerint a Bizottság kiemelkedő munkát végez, és, ha előállunk egy tervvel, gyorsan jutunk egyről a kettőre.
Őszintén mondom, nem látok rá okot, hogy a közel jövőben éljünk a vétójogunkkal
- mondta Vasseur, aki egyúttal leszögezte, ő, mint az F1 képviselője a Nemzetközi Motorsport Tanácsban, egyébként sem szavazhatna a Ferrari érdekeinek képviseletében.